English

معاون اول قوه قضائیه:

حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم، دشمن را مأیوس کرد

معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان‌ها، دشمن را مأیوس کرد.

حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم، دشمن را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مصدق در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گیلان در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دادگستری کل استان، اظهار کرد: بصیرت افزایی یکی از مهمترین مؤلفه‌های حفظ دین است و مانع انحراف انسان در زندگی می‌شود.

وی با اشاره به ضعف و فقدان بصیرت در عصر پیامبر (ص) افزود: پیامبر جانشینی امیرالمومنین (ع) را به خاص و عام ابلاغ کرد اما به دلیل نداشتن بصیرت، این پیام رسول خدا نادیده گرفته شد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پیروی از ولایت و رهبری تنها شاخصه بصیرت در عصر حاضر است، گفت: حماسه عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) برای مانایی و پایداری دین و شریعت پیامبر (ص) خلق شد.

مصدق با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: اجتماعات و حضور پرشکوه مردم در دهه نخست ماه محرم در خیابان‌ها، دشمن را مأیوس کرد.

وی با اشاره به قرارگیری دستگاه قضائی در کنار مردم افزود: آنچه امروزه لازم است تبیین جهاد و اقدامات خادمان مردم در دستگاه قضائی است.

معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد نفاق، چندصدایی، تفرقه و همچنین به چالش کشیدن دستاوردها و صحنه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور از مهم‌ترین اهداف دشمن است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام خلیلی، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان رئیس کل دادگستری استان گیلان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه