English

آتش‌نشانان در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در عاشورای حسینی مستقر شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از استقرار آتش‌نشانان در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در عاشورای حسینی خبر داد.

آتش‌نشانان در ۶۰ نقطه مهم پایتخت در عاشورای حسینی مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، جلال ملکی از استقرار 152 نیروی آتش‌نشان در 60 نقطه مهم تهران همزمان با روز عاشورای حسینی خبر داد و گفت: 40 دستگاه خودروی سنگین، 16 خودروی سبک و چهار دستگاه موتور سیکلت در نقاط مهم و پرتردد از جمله میادین، چهارراه‌ها و مقابل مهدیه‌ها، شبستان‌ها و حسینیه‌های مهم و معتبر مستقر می‌شوند.

ملکی با بیان اینکه در این روزها تعدادی از مدیران ارشد عملیات با خودروهایی که در اختیار دارند در حال سرکشی از محل استقرار تکایا و ایستگاه‌ها هستند، تأکید کرد: خوشبختانه در روزهای گذشته و تاسوعای حسینی، مورد مهمی از حوادث مرتبط با هیئات مذهبی، تکایا، مساجد و ایستگاه‌های صلواتی به آتش‌نشانی گزارش نشده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مردم توصیه کرد که در تکایا ایمنی را رعایت و در صورت وقوع حادثه خونسردی خود را رعایت کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند.

وی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در هنگام حرکت دسته‌های عزاداری، در صورت تردد خودروهای امدادی و آتش‌نشانی، راه را برای عبور باز کنند.

ملکی با اشاره به علت حوادث احتمالی پیرامون تکایا و مساجد در ایام محرم، یادآور شد: آتش‌سوزی ناشی از سیم‌کشی برق، تخریب تکیه‌ها، آتش سوزی در آشپزخانه‌ها به دلیل خرابی اتصالات گاز و مواردی از این قبیل، علت حوادث در این ایام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه