English

آموزش و پرورش:

آشنایی دانش‌آموزها با هوش مصنوعی در دستور کار

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ابراز داشت: رویداد «ساخت ایران» بستر مناسبی برای ‌نمایش‌ توانمندی‌های هنرجویان هنرستانهاست.

آشنایی دانش‌آموزها با هوش مصنوعی در دستور کار

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی کاظمی در آیین آغاز فعالیت‌های مهارت آموزی دانش آموزان استان قم، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در وزارت آموزش و پرورش ، شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت مهارت‌های آنان متناسب با آن استعداد است تا بتوانند در آینده علاوه بر انتخاب رشته صحیح، در مسیری مطلوب گام بردارند.

وی افزود: رابطه اجرای طرح‌های مهارت آموزی و برگزاری نمایشگاه‌ از تولیدات دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی، راهکار مناسبی برای عرضه و شناسایی استعدادهای دانش آموزان است که با جدیت دنبال می‌شود.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به توانمندی‌های دانش آموزان، گفت: در جریان برگزاری نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های دانش‌آموزان، آثار ارزشمندی از محصولات مورد نیاز کشور عرضه می‌شود که نشان دهنده خلاقیت و نوآوری نوجوانان آینده ساز کشور در رشته‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش، موضوع مهارت آموزی به دانش‌آموزان در ابعاد مختلف بسیار جدی دنبال می‌شود و ما در این بخش به ظرفیت‌های روز توجه داریم، به‌طوری که هم‌اکنون مباحث مرتبط با هوش مصنوعی و ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با آن نیز در دستور کار قرار گرفته ‌است.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به این که آموزش و پروش بسترهای لازم برای به ‌نمایش‌گذاشته شدن توانمندی‌های دانش‌آموزان کشور را با برگزاری انواع جشنواره‌ها و رویدادها همچون رویداد «ساخت ایران» فراهم می‌کند، افزود: امیدواریم با انجام این‌گونه فعالیت‌ها بتوانیم زمینه نهضت حمایت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تقویت مهارت آموزی دانش‌آموزان کشور کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه