English

نتایج آزمون کارشناسی ارشد حافظان کل قرآن اعلام شد

اسامی آن‌ دسته از حافظان کل قرآن کریم (دیپلم و غیردیپلم) و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت نموده و حائز شرایط بودند، اعلام شد.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد حافظان کل قرآن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، متقاضیان بهره‌‌مندی از قانون مذکور لازم است حداقل مدرک تخصصی مندرج در مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی (حافظ درجه ۳) را که توسط سازمان دارالقرآن کریم و با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور برگزار می شود، ارائه کنند.

حافظان قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که اسامی آنها منتشر شده است، لازم است مدارک لازم را تا تاریخ ۳۱ شهریور به آدرس، سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.

تصویر مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی با گرایش‌های علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت قرآن مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث از جمله مدارک لازم است.

دارندگان دیگر مدارک کارشناسی غیر علوم قرآنی و حافظان کل قرآن مجید که در سال­ های گذشته از تسهیلات مذکور استفاده کرده ­اند، حق استفاده از این تسهیلات را دارا نمی ­باشند.

ضوابط ثبت نام و آیین‌نامه آزمون‎های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سایت سازمان دارالقرآن کریم قابل مشاهده است (متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می ­توانند طی روزهای اداری از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با شماره تلفن دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم (۶۶۹۵۶۰۶۸-۰۲۱) تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه