English

علی لاریجانی در جشنواره ملی جبرئیل امین:

اصلاح فرهنگ؛ اصلاح اقتصاد را به همراه دارد/ مؤسسه های قرآنی مانند بیت الاحزان مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرند

علی لاریجانی در جشنواره ملی "جبرئیل امین" گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد درست شود، باید فرهنگ را اصلاح کنیم.

اصلاح فرهنگ؛ اصلاح اقتصاد را به همراه دارد/ مؤسسه های قرآنی مانند بیت الاحزان مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی در جشنواره ملی جبرئیل امین که به منظور تجلیل از ۲۶۰ حافظ کل قرآن در مؤسسه بیت‌الاحزان شهرستان استهبان برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اقتصاد درست شود باید فرهنگ اصلاح شود و اگر بخواهیم سیاست کشور درست شود باید فرهنگ دینی در این کشور رشد پیدا کند.

وی تأکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور ما به فرهنگ بر می‌گردد و یقیناً اصلاح و ترویج فرهنگ دینی می‌تواند مشکلات را از ر راه بردارد.

رئیس قوه مقننه در ادامه سخنان خود، حافظان قرآن را اشراف بهشت توصیف و تصریح کرد: این حرکت، یک حرکت فرهنگی است که باید به آن توجه شود زیرا اصولاً کارهای بزرگ همیشه از جمع های کوچک آغاز می شود و نتیجه کار کسانی که با بخشنامه، امورات خود را انجام می دهند؛ آنقدر ثمربخش نیست لذا کارهایی که از یک جای کوچک و توسط خود مردم آغاز می شود خیر و برکت زیادی می گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی باید به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد، گفت: چنین مؤسسه هایی مانند بیت الاحزان که سرشار از نور قرآن هستند، باید مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرند.

لاریجانی با تأکید بر اینکه چیزی مهم‌تر از قرآن در این دنیا نداریم، خاطرنشان ساخت: حافظان قرآن در حقیقت به قرآن تمسک کرده‌اند، به همین دلیل وارد راهی شده‌اند که غایت آن سعادتمندی است.

به گفته او؛ ممکلتی که چنین رهبری فرزانه ای دارد؛ اگر حامل و عامل پیام قرآن باشد؛ دردسرهای مختلف داخل آن رفع می شود و در مقابل همه کسانی که زورگویی می‌کنند می‌ایستد و مردم آن با هم متحد خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه