English

رئیس سازمان سنجش:

سرشبکه‌های پخش سوالات کنکور دستگیر شدند

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، سرشبکه‌های پخش سوالات کنکور در چند استان دستگیر شدند.

سرشبکه‌های پخش سوالات کنکور دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش روز پنج شنبه در دومین روز از نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از حوزه این آزمون در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: دیروز آزمون برای سه گروه آزمایشی با تمهیداتی که اندیشیده شده بود به خوبی برگزار شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از شب گذشته تا امروز افراد و شبکه‌های زیادی را در زمینه پخش سوالات کنکور دستگیر کردیم. شبکه‌هایی از استانهای خوزستان، خراسان و لرستان بوده اند و دو استان دیگر در حال بررسی هستند و تجهیزات زیادی از آنها گرفته شد و خوشبختانه در تهران موردی نداشتیم.

وی افزود: از شب گذشته تا امروز پلیس فتا و پلیس امنیت فوق العاده عمل کردند و قضات کشیک تا صبح احکام صادر می‌کردند.

پورعباس گفت: امروز هم شیادان تلاش داشتند که به شکل گسترده ای مردم را وادار به پرداخت پول‌های هنگفت کنند اما پلیس عالی عمل کرد و من تشکر ویژه از قوه قضاییه، پلیس فتا و امنیت و حفاظت آزمون دارم.

پورعباس ادامه داد: شبکه‌های زیادی برای برگزاری آزمون سازماندهی شدند بنابراین تقلب صورت نمی‌گیرد یعنی مرحله برگشت سوال با توجه به کارهایی که شده ندارد.

وی گفت: از روز شنبه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش نمرات و ریزنمرات را مشاهده کنند. اواخر تیر نمرات به ما اعلام می‌شود و ما نیمه دوم مردادماه نتایج اولیه را اعلام می‌کنیم و نیمه دوم شهریور نتایج نهایی اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه