English

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

به حکم قانون باید قاطعانه با قانون شکن برخورد کرد

فرمانده فراجا گفت: به حکم قانون باید با قانون شکنان قاطعانه برخورد کرد و کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند حتماً با سدی محکم به نام قانون مواجه خواهد شد.

به حکم قانون باید قاطعانه با قانون شکن برخورد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان در حاشیه سفر به استان خوزستان و حضور بر مزار «شهید محمد قنبری» در شهرستان صیدون گفت:‌ به دنبال حادثه تلخی که متاسفانه پیش آمد و یکی از رزمندگان حوزه امنیت به درجه رفیع شهادت نائل شد وظیفه خود دانستیم که برای بررسی، سرکشی، عرض سلام و ادب خدمت خانواده و کنار مزار شهید محمد قنبری برسیم و تسلیت و تبریک تقدیمشان کنیم. ان‌شاءالله این خون‌های پاک مقدمه‌ای باشد بر حذف همه زشتی‌ها و پلشتی‌ها و همچنین حذف آن کسانی که به خود جرأت می‌دهند دیوار امنیت را خراب کنند یا از آن بالا بروند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: کسی که دیوار قانون را می شکند و هنجارشکنی و بی‌قانونی می‌کند صف آن از صف مردم و قانون‌مداران جدا و طبیعی است با قانون شکن به حکم قانون باید قاطعانه برخورد کرد و این را به مردم عزیز قول می‌دهم که آن کسی که بخواهد از روی خط قرمز امنیت عبور کند حتماً با سدی محکم به نام قانون مواجه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه