English

سردار رادان:

نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد/ امنیت نقطه‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با رصد و حضور به موقع پلیس، امروز امنیت در جای جای منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد.

نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد/ امنیت نقطه‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان صبح امروز، دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، در جمع خبرنگاران با مطلوب ارزیابی کردن امنیت سیستان و بلوچستان، افزود: با رصد و حضور به موقع پلیس، امروز امنیت در جای جای منطقه برقرار است و نیروهای انتظامی به احدی اجازه خلل در امنیت مردم را نخواهند داد.

وی بیان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور با وجود تمام خباثت‌هایی که دشمنان برای این استان داشته و دارد، به شمار می‌آید.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در خط و دلسوز انقلاب هستند و همه این ادعا را در ۲۲ بهمن امسال که ما در این استان شاهد بودیم مردم با حضور حداکثری خود پا به میدان گذاشتند و از انقلاب خودشان دفاع و دشمنان را ناامید کردند، به اثبات رسیده است.

وی بیان کرد: اگر مأموریت‌های پلیس را در انواع خودش بخواهیم تعریف کنیم، دو نوع خدمت برجسته است، یک خدمت انتظامی و دوم خدمت اجتماعی، که ما خدمت اجتماعی را همراهی اجتماعی و برجسته‌تر می‌دانیم.

وی ادامه داد: خدمت اجتماعی به پیوست مردم حتماً برنامه فرهنگی خاص خودش را می‌خواهد که باز برگرفته از همراهی و همکاری مردم است؛ بدین ترتیب با استفاده از قلم، رسانه و استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنر متعالی و با همکاری مردم تلاش خواهیم کرد که خدمت انتظامی خوبی را به مردم داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در برنامه ما و براساس همکاری و قولی که دولت دادند بنا داریم در استان‌های مورد هدف بویژه سیستان و بلوچستان نهضت خانه سازمانی را راه بیندازیم که بیشتر کارکنان ما از خانه سازمانی بهره‌مند شوند که به معیشت آنان کمک شود.

وی تاکید کرد: حتماً حامی همکارانی هستیم که نسبت به مأموریت خودشان تعصب دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند؛ امنیت نقطه‌ای است که با آن نمی‌توان شوخی کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات مرزبانی در مرزهای شرق کشور گفت: مرزهای شرق ایران در آینده نزدیک با پهپاد رصد می‌شود و تجهیزات مدرن در راه سیستان و بلوچستان است.

با حکم سردار «احمدرضا رادان»، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ دوم «دوستعلی جلیلیان» به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 

بیشتر بخوانید:

لازمه جهاد وجود رزمندگان و رزمنده بودن است

طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در خیابان‌ها در دستور کار قرار گرفت

اثر وجودی شهدا در حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی یک گنجینه بی پایان است

تضعیف جایگاه رهبری انقلاب هدف اصلی دشمن است/ عده‌ای بجای خدامحوری، کدخدامحور هستند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه