English

در پنجاه و هفتمین پویش امید و افتخار؛

استخر روباز ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۵، افتتاح می‌شود

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از افتتاح استخر روباز ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۵، در پنجاه و هفتمین پویش امید و افتخار خبر داد.

استخر روباز ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۵، افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، درخصوص پروژه هایی که قرار است روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ در پنجاه و هفتمین پویش امیدو افتخار افتتاح شود، اظهار کرد: در این پویش شاهد بهره‌برداری از پروژه هایی در حوزه های مختلف در مناطق ۸ و ۵ خواهیم بود. 

وی منطقه ۵ را یکی از محل های برگزاری پویش امید و افتخار در پنجاه و هفتمین ایستگاه آن عنوان کرد و افزود: احداث استخر روباز مجموعه فرهنگی-ورزشی و خدماتی شهربانو ( ویژه بانوان ) پروژه این منطقه برای افتتاح در روز شنبه است که مساحت استخر آن ۲۰۰۰ مترمربع با گنجایش هم‌زمان در هر سانس ۲۴۰ نفر است و ارزش سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومانی دارد.  

به گفته محمدخانی از ویژگی های این پروژه می توان به اختصاصی بودن برای بانوان، دارا بودن تاسیسات خدمات ۴ فصل، مجهز بودن به سیستم تصفیه و به روز استانداردهای جهانی از مدل اسکیمر که هم زمان آب را پاک می کند و اجازه نمی دهد آب هدر برود، اشاره کرد. همچنین سیستم ایمنی کمدهای قفل دار آنلاین، پارکینگ اختصاصی، امکان استفاده بانوان از چند رشته ورزشی، مهد کودک، سالن بدنسازی و دیگر خدمات مورد نیاز بانوان از دیگر ویژگی های این استخر روباز است.  

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان بیان کرد: این پروژه باعث افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی غرب تهران در حوزه بانوان شده و نشان از توجه و اهتمام ویژه مدیریت شهری به ارتقای جایگاه بانوان و خدمات به ایشان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه