English

رئیس انجمن صنفی استخر داران استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با موج:

افراد از نظرات غیر کارشناسی در خصوص خسارات وارده به استخرها خودداری کنند

رئیس انجمن صنفی استخر داران استان اصفهان گفت: با پیدایش بیماری کرونا و تعطیلی استخرها افراد از بیان نظرات غیر کارشناسی در خصوص خسارات وارده به استخرها خودداری کنند.

افراد از نظرات غیر کارشناسی در خصوص خسارات وارده به استخرها خودداری کنند

محمد طبیبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان با بیان اینکه با پیدایش بیماری کرونا و تعطیلی استخرها برخی نظرات غیر کارشناسی از سوی هیئات های آبی در خصوص خسارات وارده به استخرها بیان می شود، اظهار داشت:خسارات وارده به استخر ها نیازمند بررسی دقیق کارشناسی با حضور اهل خبره این رشته می باشد و خواهش من این است که از بیان نظرات غیرکارشناسی در این زمینه خود داری کنند.

وی در ارتباط با مشکلاتی که پس از تعطیلی استخرها ایجاد می‌شود، افزود: زمانی که استخرها تعطیل می‌شود برای حفظ آب باید همه تاسیسات، مانند گذشته فعال باشد و با روزهای عادی تفاوتی ندارد. برق، آب و گاز نیز با وجود این که کمتر از گذشته است، اما مصرف می‌شود و با توجه به هزینه های زیاد و وجود مالیات‌، بخش خصوصی ضرر زیادی می‌کند.

طبیبی همچنین ادامه داد: استهلاک دستگاه‌های تاسیسات در ایام تعطیلات بیشتر است و از پرسنل استخرها فقط ناجیان غریق حضور ندارند و بقیه پرسنل برای کنترل دستگاه‌های تاسیسات به صورت ۳ شفیت فعالیت می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی استخرداران استان اصفهان خاطرنشان کرد: سلامت مردم و جامعه از همه‌چیز مهم‌تر است و بسیاری از افراد که برای آب درمانی (هیدروتراپی) مراجعه می‌کردند، دیگر نمی‌توانند در استخرها حضور پیدا کنند.

وی یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط متاسفانه برای مالیات‌، قبض‌ها و هزینه‌های استخرها در ایام تعطیلات هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

محمد طبیبی ادامه داد: درخواست داریم که کمیته‌ای با حضور کارشناسان حوزه استخر تشکیل شود و خسارت‌های استخر داران را محاسبه کنند و اگر لازم است ناجیان غریق را به بیمه بیکاری بفرستند. بیمه مسئولیت مدتی نیز از موضوعاتی است که در زمان تعطیلی هزینه‌های زیادی دارد، بیمه مدنی در تاریخ مشخصی شروع و به اتمام می‌رسد.

رئیس انجمن صنفی استخر داران استان اصفهان در پایان اذعان داشت: از اداره ورزش و جوانان درخواست می کنیم برای پیشگیری از خسارت بیشتر به مالکین استخرهای خصوصی اقدام فوری برای تاخیر در پرداخت قبوض، مالیات و بیمه‌های مدنی، تامین اجتماعی و مسئولیت‌های استخرها به عمل آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه