English

فرمانده فراجا:

پلیس برای صدور گذرنامه‌های زیارتی از چند روز آینده آمادگی دارد

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان فراهم شدن امکان صدور گذرنامه زیارتی گفت: همکاران ما از چند روز آینده آمادگی دارند که گذرنامه‌های زیارتی را در اختیار مردم بگذارند.

پلیس برای صدور گذرنامه‌های زیارتی از چند روز آینده آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده کل انتظامی در دیدار با وزیر کشور عراق بر تقویت روابط بین پلیس ایران و عراق در همکاری های پلیسی به ویژه برگزاری مراسم اربعین و اعزام زائران تاکید کرده است.

وی از آمادگی پلیس ایران برای تجهیز گیت‌های عراق خبر داده و گفته است برای تسهیل تردد زائران گذرنامه اربعین صادر شده که مورد پذیرش طرف عراقی هم هست.

سردار احمدرضا رادان در این باره گفت: از جمله اقدامات خوبی که با همکاری دولت عراق صورت گرفت این بود که گذرنامه زیارتی به توافق دو طرف رسید تا مردم بتوانند از این گذرنامه زیارتی علاوه بر گذرنامه رسمی در حوزه زیارت و در زمان زیارت استفاده کنند و دوطرف این را قبول داشته باشند که الحمدلله این اتفاق افتاد.

وی از مردم خواست کسانی که گذرنامه رسمی دارند تاریخش را چک کنند که منقضی نشده و از اعتبار خارج نشده باشد. ضمن اینکه دوستان و همکاران ما از چند روز آینده آمادگی دارند که گذرنامه زیارتی را در اختیار مردم بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه