English

فرمانده پلیس کشور:

باید اقدامات جهادی، فناورانه، مقتدرانه و هوشمندانه را عملیاتی کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: علاوه بر حرکت پرشتاب برای هوشمندی پلیس با توجه به سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی، ساختار و سازمان باید اقدامات جهادی، فناورانه، مقتدرانه و هوشمندانه را عملیاتی کنیم.

باید اقدامات جهادی، فناورانه، مقتدرانه و هوشمندانه را عملیاتی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان در جلسه با فرماندهان، روسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی فراجا با تبریک سال نو و حلول ماه رمضان اظهارکرد: به رسم ادب و احترام از فرماندهان پیشین ناجا و فراجا که زحمات بسیاری را کشیدند تا امروز سکان به من و شما بزرگواران سپرده شده یاد می‌کنیم؛ امیر و سرداران عزیز و بزرگواری چون "سهرابی"، " سیف اللهی"، " لطفیان"، " قالیباف"، " مقدم" و " اشتری " عزیز و برای همه عزیزان آرزوی خیر، سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

فرمانده کل انتظامی کشور با قدردانی از زحمات آحاد فرماندهان و نیروهای پلیس در سال ۱۴۰۱ و انجام ماموریت های نوروزی، افزود: به همه همکاران و همرزمان عزیزم خداقوت عرض می‌کنم که انصافا شاهد تلاش‌هایشان بودیم؛ "همت جانانه" و " لطف کریمانه حضرت حق" دو عامل مهم برای تحقق اهداف و رسیدن به سرمنزل مقصود است و باید بدانیم و باور کنیم که تلاش مضاعف و اتکاء و توکل به خداوند می تواند ما را به فتح قله ها و رسیدن به مقصود برساند.

رادان با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن اظهارکرد: لطف خداوند شامل حالمان شد تا نوروز و بهار طبیعتی را که با بهار دل، معنویت و ضیافت الهی تقارن یافته را ببینیم و از مواهب این تقارن بهره ببریم؛ پس باید قدر فرصت‌ها را دانسته و از این ماه ضیافت الهی نهایت بهره را ببریم.

وی با گریزی به تلاش آحاد نیروهای پلیس برای اجرا و انجام ماموریت های نوروزی خاطرنشان کرد: در این ایام نیز شاهد تلاش همه پلیس‌های تخصصی، معاونت های ستادی و صفی بودیم و بنده به سهم خود از تلاش ها و همت گذاشتن ها قدردانی می کنم؛ ما مامور به انجام تکلیف و وظیفه هستیم و نتیجه را حضرت حق رقم می زند.

فرمانده فراجا ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با تمرکز بر انجام اولویت های ماموریتی به ویژه مقابله با سرقت و سایر ماموریت‌های اولویت دار، باید نهضتی نهادی و جهادی را محقق کنیم؛ به گونه‌ای که نتیجه این نهضت را مردم  در امنیت، آرامش و احساس امنیت روز افزون حس کنند.

رادان با اشاره به لزوم عزم جدی و راسخ برای تحقق مطلوب‌های مدنظر مقام معظم رهبری " مدظله العالی"، عنوان کرد: علاوه بر حرکت پرشتاب برای هوشمندی پلیس با توجه به سه بعد تجهیزات، نیروی انسانی، ساختار و سازمان باید اقدامات جهادی، فناورانه، مقتدرانه و هوشمندانه را عملیاتی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور بر لزوم هم افزایی همه پلیس‌های تخصصی، معاونت های ستادی و صفی به منظور پیشبرد هر چه بهتر ماموریت ها، تاکید و خاطر نشان کرد: توجه به شأن پلیس در کنار اجرای ماموریت‌ها یک اصل الزام آور است.

 

بیشتر بخوانید:

در سفرهای نوروزی امسال تصادفات و تلفات کاهش یافت/ ثبت ۴۲۰ میلیون سفر در کشور

۲۰ هزار دوربین روی لباس پلیس درسال جدید نصب می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه