English

سخنگوی فراجا در بازدید از نمایشگاه کتاب:

انس با کتاب؛ برای خلق جهانی سرشار از دانایی و زیبایی است

معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا در جریان بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: نمایشگاه کتاب سرشار از فرصت هاست.

انس با کتاب؛ برای خلق جهانی سرشار از دانایی و زیبایی است

به گزارش خبرگزاری موج، معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا در جریان بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: نمایشگاه کتاب سرشار از فرصت هاست؛ فرصت برای انس با کتاب و کتابخوانی و خلق جهانی سرشار از دانایی و زیبایی برای خودمان و دیگران.

سردار سعید منتظرالمهدی از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران بازدید کرد و ضمن حضور در برخی غرفه های کتاب، نشریات و گفت و گو با ناشران، در جریان تازه های نشر و کتاب های ارائه شده در نمایشگاه قرار گرفت.

سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه این بازدید از نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: یکی از رخدادهای شورانگیز اردیبهشت ماه، برگزاری شکوهمند نمایشگاه کتاب است؛ این رویداد کم نظیر فرهنگی، فرصت مغتنمی است تا با حضور در سالن ها و غرفه های عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، ضمن آشنایی با تازه های نشر و کتاب، با صاحبان قلم، اندیشه و نویسندگان و خالقان آثار، از نزدیک به گفت و گو بنشینیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به استقبال مردم و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی افزود: حضور مشتاقان کتاب در این نمایشگاه غنی و فرهنگی بسیار "نشاط آفرین" و "امید بخش" است؛ استقبال مشتاقان و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی " سرمایه اجتماعی " است. 

وی با اشاره به لذت معنوی حضور در نمایشگاه کتاب، لذت ذهنی را محصول کتاب خوانی دانست و گفت: نمایشگاه کتاب سرشار از فرصت هاست؛ فرصت برای انس با کتاب و کتابخوانی و خلق جهانی سرشار از دانایی و زیبایی برای خودمان و دیگران.

 سخنگوی فراجا با اشاره به امنیت حاکم بر فضای برگزاری نمایشگاه سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در محل مصلای تهران، خاطرنشان کرد: به همت همکارانم شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در امنیت و شکوه مثال زدنی هستیم.      

گفتنی است؛ سردار منتظرالمهدی در سی و چهارمین نمایشگاه بین اللملی کتاب، از غرفه آثار منتشره درباره سپهبد شهید " حاج قاسم سلیمانی "،غرفه انتشارات برخی خبرگزاری های رسمی کشور، نشر سرو (وابسته به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)، انتشارات کتب علمی و دانشگاهی، پزشکی، روانشناسی، اجتماعی و جامعه شناسی،هنری و آثار منتشره حوزه کودک و نوجوان و ... بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه