English

پاسخ پلیس راهور فراجا به اظهارات وزارت بهداشت درباره آمار فوتی‌های تصادفات

پلیس راهور در پاسخ به اظهارات معاونت درمان وزارت بهداشت جوابیه صادر کرد.

پاسخ پلیس راهور فراجا به اظهارات وزارت بهداشت درباره آمار فوتی‌های تصادفات

به گزارش خبرگزاری موج، جوابیه پلیس راهور در پاسخ به اظهارات معاونت درمان وزارت بهداشت به شرح ذیل جهت انتشار اعلام می‌گردد:

پیرو نشست خبری سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه مورخ 1402/2/24 در خصوص جانباختن مصدومان تصادفات مبنی بر اینکه 52 درصد در سرصحنه، 6 درصد در حین انتقال و حدود 42 درصد نیز در بیمارستان‌ها فوت می‌نمایند، بر اساس آمار رسمی سازمان پزشکی قانونی در بین سال‌های 1390 تا 1400 در تصادفات رانندگی 52 درصد افراد در صحنه تصادف، 6 درصد درحین انتقال به مراکز درمانی و 42 درصد نیز در مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند.

آمار موصوف به صورت تفکیکی برای هر سال و همچنین هر استان موجود می‌باشد به طوری که در سال 1401 به منظور اتخاذ راهکارها و اقدامات مناسب برای کاهش جانباختگان در مراکز درمانی به عرض ریاست محترم جمهوری رسید.

آمار و درصدهای ارائه شده فوق بر اساس آمارهای رسمی سازمان پزشکی قانونی و مربوط به سهم کل جانباختگان تصادفات رانندگی از نظر محل فوت (در سر صحنه، حین انتقال و مراکز درمانی) می‌باشد که به اشتباه اینگونه برداشت شده که 42 درصد مصدومان تصادفات در مراکز درمانی فوت می‌نمایند.

پلیس راهور ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی کشور در تمامی بخش‌ها اعم از اورژانس، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و... ، امید دارد تا با همکاری های صمیمانه و تنگاتنگ موجبات کاهش جانباختگان تصادفات فراهم گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه