English

وزیر کار و رفاه اجتماعی:

حتی یک بیکار در کشور برای ما نقطه آسیب محسوب می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی بیمه‌ای ما در شرایط فعلی قابل قبول نیست و حتی یک بیکار در کشور برای ما نقطه آسیب محسوب می‌شود، در سال گذشته وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دادیم که توانستیم آن را محقق کنیم و در سال جاری نیز هدفگذاری ما بیشتر از این عدد است.

حتی یک بیکار در کشور برای ما نقطه آسیب محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید صولت مرتضوی در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به " مهار تورم و رشد تولید "  نامگذاری کردند تا بتوانیم از چالش‌های اقتصادی عبور کنیم.

وی بیان کرد: بدون شک این دو مؤلفه لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید با بهره‌گیری از اقتصادی مردمی اهداف شعار سال را محقق کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید بدانیم برخلاف برخی ادعاها رشد تولید منجر به کاهش تورم خواهد شد و با افزایش بهره‌وری می‌توانیم ستون فقرات کشور را مستحکم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای رشد تولید مانع‌زدایی از موانع تولید را به شکل جدی در دستور کار قرار داده است.

مرتضوی با بیان اینکه برنامه اساسی دولت در سال ۱۴۰۲ پوشش بیمه‌ای بیش از یک میلیون نفر ذیل سازمان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی در برنامه دارد، گفت: ضریب پشتیبانی بیمه‌ای ما در شرایط فعلی قابل قبول نیست و حتی یک بیکار در کشور برای ما نقطه آسیب محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دادیم که توانستیم آن را محقق کنیم و در سال جاری نیز هدفگذاری ما بیشتر از این عدد است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: باید با اصلاح قوانین موانع پیش روی اشتغال‌آفرینی را برداریم و در این راستا بهبود محیط کسب‌وکار برای بخش خصوصی را در نظر داریم.

وی تصریح کرد: ترویج اقتصاد تعاونی را نیز به صورت ویژه مد نظر قرار داده‌ایم که بر اساس سیاست‌های خروج از بنگاه‌داری و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

مرتضوی با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: با کنترل تورم این موضوع نیز افزایش بیشتری خواهد یافت، چراکه مهار تورم سرمایه گذاری داخلی و خارجی را افزایش می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه