English

پلیس راهور تهران:

۱۲۱۳ خودرو در پایتخت توقیف ساعتی شدند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از توقیف ساعتی ۱۲۱۳ دستگاه خودرو در پایتخت خبر داد.

۱۲۱۳ خودرو در پایتخت توقیف ساعتی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: حدود ۶۰ درصد از تصادفات تهران به بزرگراه‌ها مربوط است و بخش عمده آنها به خصوص در تعطیلات نوروزی به تخلفات دنده عقب مربوط می‌شود.

وی درباره آمار تخلف دنده عقب در ایام نوروز، افزود: طی تحقیقات پلیس راهور به این نتیجه رسیدیم که بخش عمده‌ای از مسافران پایتخت به دلیل گم کردن آدرس‌ها در بزرگراه‌ها و بی‌توجهی به تابلوها و علائمی که مشخص کننده مسیرها و مقصد مسافران است، در بزرگراه‌ها اقدام به تخلف دنده عقب می‌کنند که این مسئله یکی از دلایل اصلی تصادفات بزرگراه‌ها در کنار گزینه‌هایی مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و تغییر مسیرهای ناگهانی است.

مؤمنی ادامه داد: لطفاً مسافران در شهر تهران با استفاده از مسیریاب‌ها تردد کنند تا مجبور نباشند به دلیل گم کردن مسیر در بزرگراه‌ها توقف یا اقدام به دنده عقب کنند.

وی افزود: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است.

مؤمنی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه