English

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

یخ زدگی در معابر سطح شهر ترافیک ایجاد کرده است/ شهروندان تردد غیرضرور نکنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه من به رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

یخ زدگی در معابر سطح شهر ترافیک ایجاد کرده است/ شهروندان تردد غیرضرور نکنند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت بزرگراه‌های شهر تهران گفت: از صبح شاهد بارش برف و باران بوده‌ایم اما از ساعت ۱۴ و با توجه به اینکه حجم بارش‌ها افزایش ناگهانی پیدا کرد و تقریباً تمامی شبکه معابر شهر تهران را در بر گرفت در برخی از معابر بزرگراهی شمال شهر تهران و محورهای فرعی شمال به جنوب در مقاطع شمالی با کندی حرکت مواجه شده‌ایم و این موضوع منجر به افزایش سطح ترافیک شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همچنان شاهد ترافیک سنگین هستیم اظهار کرد: در قسمتهای شمالی بزرگراه چمران، مدرس، هاشمی رفسنجانی، حکیم، همت و معابر شمال شهر تهران و به دلیل آنکه بارش برف شدید تر است شاهد ترافیک هستیم و مشکلاتمان بیشتر است.

سردار حمیدی با اشاره به اتمام بنزین رانندگان گفت: طبیعی است در چنین شرایط زمانی خودروها تجهیزات زمستانی را همراه با خود نداشته باشند و باک بنزین آنها پر نباشد و در این شرایط هم خودشان هم سایر رانندگان دچار مشکل می‌شوند یکی از مشکلاتی که در ترافیک شهر تهران وجود دارد مربوط به شبه رانندگانی است که قصور دارند و وضعیت را جدی نمی‌گیرند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شن پاشی ها در مناطق مختلف گفت: با وجود اینکه شن پاشی ها در تمام مناطق انجام شده است اما حجم ترافیک و بارش‌ها زیاد است و بر همین اساس این میزان نمک پاشی و شن پاشی کافی نیست.

وی گفت: در ساعت پیش رو برودت هوا افزایش پیدا می‌کند و بر همین اساس قطعاً شاهد یخ زدگی معابر در سطح شهر تهران خواهیم بود و توصیه من به همه رانندگان این است که در صورتی که الزام ندارد از تردد در خیابان‌ها جلوگیری کنند و اگر مجبور به تردد شدند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند تا خودروی آنها دچار مشکل نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه