English

محدودیت ترافیکی راهپیمایی حماسه ۹ دی در تهران اعلام شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای برپایی باشکوه حماسه ۹ دی خبر داد.

محدودیت ترافیکی راهپیمایی حماسه ۹ دی در تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی اظهار داشت: محدودیت ها و ممنوعیت های طرح ترافیکی حماسه نهم دی در روز پنج شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در محدوده میدان امام حسین (ع) به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: بر همین اساس این مراسم در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار شده و بر اساس این طرح ، شاهد محدودیت خاصی در این محدوده به غیر از میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا نخواهیم بود.

سرهنگ رازقی ادامه داد: در محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا بدلیل برپایی غرفه های فرهنگی مسدود خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان دماوند تا بعد از میدان امام حسین (ع) و محدوده تقاطع خیابان شهید منتظری هم برای چینش اتوبوس ها در نظر گرفته شده است .

وی خاطر نشان کرد : دور گرد غرب به غرب میدان امام حسین(ع) نیز مسدود خواهد شد و اجازه دور زدن داده نخواهد شد ولی جریان ترافیک در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق در زیرگذر میدان امام حسین(ع) جریان خواهد داشت و انسدادی در این مسیر نخواهیم داشت.

سرهنگ رازقی به شهروندانی که قصد مراجعه جهت شرکت در این مراسم را دارند توصیه کرد : این شهروندان جهت سهولت در تردد می توانند از خطوط مترو استفاده کرده و کسانی هم که توسط اتوبوس مراجعه می کنند در محلی ذکر شده ( غرب به شرق دماوند بعد از میدان امام حسین تا محدوده تقاطع خیابان شهید منتظری) می توانند از این سرویس حمل و نقل استفاده کنند.

به گفته وی، از میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا بدلیل برپایی غرفه ها محدودیت تردد وجود دارد و خیابان های صفا، خشکبارچی مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد.

سرهنگ رازقی یادآور شد: جریان ترافیک در خیابان مجاهدین و پیروزی و محورهای جانبی بدون مشکل و بدون محدودیت ترافیکی برقرار خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

حماسه نهم دی‌ماه کارآمدی نظام دینی را در عبور از بحران‌ها نشان داد

فردا مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سراسر کشور برگزار می‌شود

حماسه ۹ دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه