English

شعار بزرگداشت ۹ دی شعار امسال؛

حماسه ۹ دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی گفت: شعار محوری این مراسم تحت عنوان حماسه ۹ دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

حماسه ۹ دی، میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

به گزارش خبرگزاری موج، سومین جلسه بزرگداشت ۹ دی در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد و رئیس ستاد مرکزی ۹ دی در ابتدای جلسه با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطر ، مرحوم رستم قاسمی به عنوان فردی که نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با تحریم های اقتصادی داشت، گفت: هدف اصلی از برگزاری برنامه های بزرگداشت حماسه ۹ دی، تلاش در جهت روشنگری و تحقق جهاد تبیین است و انتظار مقام معظم رهبری نیز پرداختن به این امر مهم در جامعه است.

 نائینی گفت: از جمله اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جلسات ستاد مرکزی یوم الله ۹دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان خادمین صدیق مردم عزیز و ولایتمدار، تعیین شعار محوری تحت عنوان حماسه نهم دی؛ میثاق مردم با رهبری؛ مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

وی با اشاره به برگزاری یک‌هفته برنامه‌های بصیرتی و تبیینی به مناسبت یوم الله ۹دی در سراسرکشور، گفت: در تمام مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در روز هشتم و نهم دیماه ۱۴۰۱ اجتماع اصلی ویژه مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار یوم الله نهم دی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم تهران، گفت: این مراسم در تهران عصر پنجشنبه ۸دیماه ۱۴۰۱ در میدان آئینی امام حسین علیه السلام با حضور مردم فهیم و بصیر برگزار می‌شود.

 رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی  در ادامه با قرائت بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت و اهمیت جهاد تبیین گفت: ایشان جهاد تبیین را جهاد عظیم این روزگار توصیف کرده و فرمودند، مردم و جوانان ما امروز باید حرف های متقن و مستند بشنوند. جلسات تبیین باید عمومی و فراگیر شود و معرفت دینی و بصیرت سیاسی باید افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این‌که امروز باید به مساله تبیین و روشنگری، بیش از پیش اهمیت داده شود، خاطرنشان کرد: هیچ روزی به اندازه امروز ، نیازمند امیدآفرینی در جامعه و در میان مردم و به ویژه جوانان نبوده ایم و امید به آینده را باید با روش‌های نوین و حرفه ای بازتولید کنیم.

وی تصریح کرد: عمل انقلابی به معنای امید داشتن و مهارت تولید امید در جامعه است و این کار نیازمند برنامه‌ریزی مؤثر، روشنگری و تولید محتوای تبیینی در حوزه رسانه و گره‌گشایی در عمل است تا بتوانیم ناممکن‌ها را ممکن ساخته و اعتماد و امید را در جامعه افزایش دهیم. 

نائینی یادآور شد: ما از حماسه ۹ دی درس‌های زیادی گرفتیم و اگر نیاز به تکرار حماسه‌هایی چون حماسه ۹ دی باشد، ملت ایران در زمان نیاز و در لحظه، این حماسه را تکرار می‌کند اما جنس بزرگداشت این حماسه و برنامه‌های آن از جنس تبیین است و باید بر روح این مراسم و برنامه‌های آن حاکم باشد.  از فرصت حماسه یوم الله ۹دی باید در جهت ارسال پیام‌های امیدبخش در داخل کشور که نتیجه آن، همگرایی و تقویت انسجام ملی باشد، استفاده کنیم چرا که دشمن به دنبال بی ثبات سازی و تکرار تجربه شوم خود در سایر کشورهاست که به لطف خدا و هوشیاری مردم شکست خواهد خورد.

 وی افزود: دشمن دست از خصومت بر نمی دارد و با استفاده از تجربیات گذشته، اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی‌های جدیدی می‌کند. بنابراین هر چه بصیرت و هوشیاری جامعه افزایش پیدا کند، سریع‌تر می‌توانیم از این مشکلات و چالش‌ها عبور کنیم. دشمن در فتنه ۸۸ ، هویت انقلاب اسلامی را هدف قرار داد و در لباس حق، به جنگ با انقلاب اسلامی آمد. ولی با پشتوانه مردمی و خروش مردم در ۹ دی مواجه شد و باطل السحر توطئه دشمن شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه