English

سردار علی محمد نائینی:

حماسه ۹ دی واکنشی کاملا عاشورایی بود

رییس ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی گفت: در فتنه ۸۸ قدرت های غربی و دشمنان نظام با تمام داشته‌ها به میدان آمدند اما مردم با بصیرت و حضور خود در حماسه ۹ دی این فتنه را خنثی کردند.

حماسه ۹ دی واکنشی کاملا عاشورایی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سردار علی محمد نائینی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در ایلام اظهار داشت: حماسه ۹ دی برای پاسخ به یک جنگ پیچیده بود و مردم در این روز با یک جنگ تمام عیار و خطرناک مقابله کرده و پیروز شدند.

سردار نائینی با اشاره به اینکه حرکت مردم در ۹ دی تجلی قدرت الهی، ولایتمداری، دشمن شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و واکنشی کاملا عاشورایی بود افزود: متاسفانه دستگاه‌های آموزشی، تبلیغی، رسانه‌ها، جامعه ادبی و ... کمتر به تبیین و تولید روایات لازم در این خصوص پرداخته اند.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در این روز همه محاسبات دشمن را نابود کرده و نشان دادند اگر دشمنان فتنه ای را آغاز کنند، مردم با هدایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاتمه دهنده آن هستند.

 سردار نائینی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از پیش طراحی شده، کاملاً آمریکایی و صهیونیستی بود و مدیریت آن در خارج کشور انجام می‌شد اما مردم ایران اسلامی با بصیرت این فتنه را خنثی کردند افزود: فتنه ۸۸ تبعاتی را برای کشور به دنبال داشت که از جمله آن می‌توان به تشویش افکار عمومی، ایجاد شکاف بین مردم، امیدواری دشمنان نظام، خسارت‌های مالی، تشدید تحریم‌ها و... اشاره کرد.

وی در پایان اظهار داشت: احساسی که در ۹ دی به جریان افتاد با روح عاشورایی درآمیخته شد و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک بار دیگر امام حسین(ع) به کمک این ملت آمد و حماسه‌ای بزرگ و ماندگار خلق کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه