English

وزیر بهداشت در پاسخ به خبرگزاری موج:

بیمه به ۹۰ درصد جمعیت کشور رسیده است / دارو گران نمی شود

بهرام عین الهی گفت: یکی از برنامه های دولت توسعه بیمه برای روستائیان است و با اجرای این پروژه سطح نفوذ بیمه درمانی در کشور به ۹۰ میلیون نفر می رسد.

بیمه به ۹۰ درصد جمعیت کشور رسیده است / دارو گران نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج،  بعد از اینکه پرداخت ارز دولتی برای واردات دارو و... حذف شد هزینه دارو و درمان در کشور امسال رشدی بیش از ۱۰۰ درصد را تجربه کرده و همین موضوع موجب نگرانی های برای مردم شده است.

وزیر بهداشت در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه یکی از برنامه های دولت توسعه بیمه برای روستائیان است، گفت: با اجرای این پروژه که حدود ۶ میلیون روستایی و کارآفرینی زیر پوشش بیمه می روند سطح نفوذ بیمه درمانی در کشور به ۹۰ میلیون نفر می رسد.

بهرام عین الهی با تاکید بر اینکه دولت از افزایش قیمت دارو در سال ۱۴۰۲ جلوگیری می کند، افزود: در حال حاضر سیاست های دولت در راستای تامین نیازهای درمانی مردم است.

در شرایط کنونی طبق آمار بانک مرکزی تورم عمومی سالانه در کشور به بالای ۴۰ درصد رسیده است و از آنجایی که قدرت خرید مردم کاهش یافته و دولت سبد معیشت را برای هر خانواده بیش از ۱۲.۵ میلیون تومان تعریف کرده هرگونه تورمی در بخش دارو و درمان می تواند تبعات اجتماعی به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه