English

معرفی بیش از ۱۴۰ طرح صنعتی برتر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال جاری

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از انتخاب و معرفی بیش از ۱۴۰ طرح صنعتی برتر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

معرفی بیش از ۱۴۰ طرح صنعتی برتر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان صالحی با بیان این که اجرای طرح‌ها و تحقیقات پژوهشی در دانشگاه‌ها نقش بسزایی در رشد و پیشرفت جامعه دارد، اظهار کرد: دانشگاه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به صورت منطقی و هدفمند ارتباط خود با جامعه و صنعت را افزایش دهند. در این مسیر اهمیت مستندسازی و معرفی دستاوردهای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور بیش از پیش به چشم می‌آید. لذا دفتر ارتباط با جامعه و صنعت هر ساله اقدام به شناسایی و تدوین قراردادهای برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها می‌کند.

وی با بیان این که خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ نیز با مشارکت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور تعداد ۱۴۰ طرح معرفی شده است، اظهار کرد: همچنین کتابی با عنوان طرح‌های صنعتی برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شده است.

کتاب طرح‌های صنعتی برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور از طریق بخش کتاب‌ها و گزارش‌ها در سامانه ساجد قابل مشاهده و دانلود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی