English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

شناسایی ۳۸۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۸۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی امسال در این استان شناسایی و تکمیل آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

شناسایی 383 طرح صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، جودکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه تمام استان مرکزی ۱۶۵ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت تکمیل، ۱۴ هزار و ۱۴۳ فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان اراک با ۱۱۴ طرح و میزان سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال بیشترین و شهرستان فراهان با سه طرح و سرمایه‌گذاری ۱۹۹ میلیارد ریال کمترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌ است.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: ۱۳۸ جواز تاسیس واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال امسال در نقاط مختلف این استان صادر شد که در صورت تحقق ۲ هزار و ۸۰۶ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

جودکی بیان کرد: همچنین ۱۳۵ پروانه‌ بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۷ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال امسال در استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق این مهم، یک هزار و ۶۵۲ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه