English

با حضور معاون وزیر صمت انجام شد؛

بهره برداری و کلنگ زنی از ۵ طرح صنعتی بزرگ در کاشان

با حضور معاون وزیر صمت 5 طرح صنعتی بزرگ در کاشان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

 بهره برداری و کلنگ زنی از 5 طرح صنعتی بزرگ در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدشریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، چهار طرح صنعتی بزرگ در کاشان بهره برداری و عملیات اجرایی یک طرح صنعتی هم آغاز شد.

طرح توسعه کیمیا پلیمر صبا تولید کننده مواد اولیه روکش سیم‌های برق با اشتغالزایی 20 نفر و شرکت مانا صنعت پایدار تولید کننده پمپ‌های استاندارد آتش‌نشانی نخستین بار در کشور با اشتغالزایی 15 نفر از جمله طرح‌های جدیدی بود که امروز درمجموع با 950 میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

شرکت آرمان پلیمر تولید کننده ورق‌های شومیز هم که از سال 92 راه اندازی شد و مدتی به دلیل مشکلات اقتصادی متوقف شده بود با تلاش مدیرعامل جدید و تامین 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 11هزار تن محصول مجدد وارد چرخه تولید شد.

افتتاح نخستین معاینه فنی خودرو‌های سنگین در کاشان هم با هزینه 70 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1800 متر مربع از دیگر طرح‌های امروز بود که با حضور معاون وزارت صمت به بهره‌برداری رسید.

اجرای 75کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان هم با اعتبار 700 میلیارد ریال آغاز شد.

گفتنی است؛ علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز با سفر به کاشان، چهار طرح صنعتی را افتتاح و ساخت یک طرح نیز آغاز شد.

افتتاح در کاشان2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه