English

به‌مناسبت هفته‌ی دولت صورت گرفت؛

سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شیراز

محمد زلفی گل، باهدف حضور در برنامه‌های بهره‌برداری و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و آموزشی وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد زلفی گل، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری امروز شنبه پنجم شهریور ماه همزمان با چهارمین روز هفته دولت  با هدف شرکت در برنامه‌های ویژه هفته دولت به استان فارس سفر کرد .

وی در نخستین روز سفر خود به استان فارس، برای افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کازرون، افتتاح مدرسه خیّرساز حضرت فاطمه زهرا "س" (نمازی)، بازدید از بیمارستان ۹۶تخت‌ خوابی کازرون و مرکز آموزش عالی سلمان فارسی، کلنگ‌زنی کارخانه تولید کابل مسی و کلنگ‌زنی پست ۶۶کیلووات کازرون، راهی شهرستان کازرون شد.

 زلفی گل در ادامه این سفر، برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بازدید از پروژه‌ی نان (نظام ایده‌ها و نیازها) و سالن کنفرانس (ISC)، بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی پردیس ارم دانشگاه شیراز، نشست با شورای اساتید دانشگاه شیراز و زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) به شیراز خواهد آمد.

وزیر علوم در روز دوم سفر خود نیز در برنامه‌هایی چون بازدید از برج فناوری و رونمایی از محصولات دانش‌بنیان، بازدید از محل احداث دانشگاه هنر شیراز و افتتاح مجتمع فرهنگی و مسجد دانشگاه فنی حرفه‌ای و افتتاح مراکز رشد شرکت خواهد کرد.

محمدعلی زلفی گل در بدو ورود شیراز مورد استقبال استاندار  و دیگر مدیران فارس قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی