English

استاندار فارس:

پیگیری مستمر رمز کلیدی رسیدن به نتیجه است

استاندار فارس با تاکید بر لزوم پیگیری امور به ویژه موضوعات مربوط به عفاف و حجاب، گفت: استمرار در پیگیری رمز موفقیت و نکته کلیدی در حصول نتیجه است.

پیگیری مستمر رمز کلیدی رسیدن به نتیجه است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه،استاندار فارس در قرارگاه عفاف و حجاب استان گفت: هماهنگی بین شوراهای حوزه عفاف و حجاب و شورای اندیشه ورز منجر به نتیجه و پرهیز از موازی کاری خواهد شد‌. 
وی ضمن اشاره به اقدام زیبای فرودگاه شیراز در برگزاری جلسه آموزشی و اقناعی و پرسش و پاسخ با کارکنان در مقوله عفاف و حجاب، گفت: این اقدام باید در استانداری و دیگر ادارات نیز انجام شود. 
ایمانیه در ادامه بر انجام دو اقدام تاکید و خاطرنشان کرد: اولین حرکت، اقداماتی است که منجر به تاثیرگذاری عمیق بر افراد شده و ماندگار می‌شود.
وی ضمن تاکید بر اهمیت اقدامات با تاثیرگذاری عمیق، اقدام دیگر را حرکات مقطعی و موقتی عنوان کرد و افزود: قطعا حرکات عمیق اهمیت بیشتری دارد اما حرکات موقتی و مقطعی نیز دارای اهمیت است. 
استاندار فارس افزود: هر دو اقدام نیاز است گرچه حرکت عمیق بیشتر مد نظر است. 
او در ادامه به برگزاری نماز جماعت در کنار مقوله عفاف و حجاب تاکید کرد و افزود: هرچه بتوانیم در کنار عفاف و حجاب بحث برگزاری نماز جماعت را نیز در دستور کار قرار دهیم، بسیار تاثیرگذار خواهد بود لذا لازم است نماز جماعت در ادارات، مکان‌های عمومی، پارک‌،ها، پاساژها، پیاده‌راه‌های سلامت و ... برگزار شود. 
مقام عالی دولت در فارس در ادامه به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی به‌صورت مکرر اشاره و تاکید کرد؛ خوب است که پس از  محرم و صفر هم که ایام شادی است برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاد اما با حفظ اصول ادامه یابد.
استاندار فارس همچنین در حوزه دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها نیز به در نظر گرفتن مشاور جهت راهنمایی دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره و عنوان کرد: موافق هستم که تا اخر شهریور با دانشگاه‌ها و مدارس صحبت شود تا مشاوری برای راهنمایی در نظر گرفته شده و با اقدامات جاذب دانشجویان و دانش‌آموزان را جذب کنیم، وی در این راستا بر حضور پر رنگ خانواده‌های متدین برای کمک به دانشگاه‌ها و مدارس نیز تاکید کرد. 
عالی ترین مقام اجرایی استان در ادامه با تاکید بر اینکه مصوبات این قرارگاه برای کل استان لازم‌الاجراست، گفت: اجرای مصوبات برای بانک های خصوصی و دولتی تفاوت ندارد و برای هر دو لازم الاجراست.
ایمانیه در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام شادی پس از اتمام ماه صفر، گفت: باید آمادگی لازم را برای رو به رویی با ایام شادی و برگزاری جشن‌ها در باغ‌ها و همچنین اجرای کنسرت‌ها کسب کنیم و تدابیر لازم اندیشیده شود تا ضمن برگزاری مراسم شاد با رعایت ضوابط، گرفتار حاشیه نشویم. 
وی اظهار داشت: اگر در این میان شخصی یا اداره‌ای به قوانین بی‌توجهی کرد باید تذکر داده شود. 
 ایمانیه همچنین خواستار اخذ راه‌های اجرا شده موفق از دیگر استان‌ها شد تا در صورت امکان از تجربیات موفق سایر استان‌ها در نیل به هدف استفاده شود. 
وی در پایان بر احیای مساجد سراسر استان و فعال بودن مساجد بین راهی از هنگام اذان ظهر تا نیمه شب جهت استفاده مردم شد و گفت: بعضا مشاهده می‌شود که مردم در این فاصله برای خواندن نماز با درب بسته مسجد مواجه شده و سرگردان می‌شوند لذا باید تدابیر لازم برای فعالیت مساجد بین راهی در این بازه زمانی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی