English

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کریمیان افزود: زمان شروع ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۰ تا روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند خواهد بود و داوطلبان باید حتماً شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته و دفترچه راهنمای ثبت نام را کامل مطالعه کرده و در درج مشخصات و تمام اطلاعات لازم دیگر دقت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان با رعایت مفاد مندرج در دفترچه و ضوابط مربوطه می‌توانند حداکثر سه شغل محل را به شرط یکسان بودن شغل انتخاب کنند. اولویت اول و دوم داوطلب به عنوان شغل محل اصلی و اولویت سوم انتخابی نیز برای تکمیل ظرفیت لحاظ می‌شود که به شرط موافقت دستگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور و خالی ماندن ظرفیت در مورد آن اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون استخدامی از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه