English

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس اعلام کرد؛

برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۲ در استان فارس

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۲، همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱و ۱۲ اسفندماه، در استان فارس برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۲ در استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مسلم باقری، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، امروز در جمع خبرنگاران، درخصوص برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۲ در استان فارس توضیح داد: این آزمون در هشت شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار می‌شود.

به‌گفته‌ی معاون آموزشی دانشگاه شیراز، از میان تعداد کل شرکت‌ کنندگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در کشور که تعداد ایشان ۴۷۱۵۲۸ نفر است؛ ۲۴۶۱۴ داوطلب مربوط به استان فارس است که از این تعداد، ۱۱۰۳۶ نفر مرد (۴۵درصد) و ۱۳۵۷۷ نفر از بانوان (۵۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: از میان تعداد کل شرکت‌ کنندگان آزمون دکتری ۱۴۰۲ در کشور نیز که تعداد ایشان ۱۶۹۹۶۴ نفر است؛ ۸۱۶۳ داوطلب مربوط به استان فارس  است که ۳۶۹۷ نفر از ایشان (۴۵درصد) داوطلب زن و ۴۴۶۶ نفر (۵۵ درصد) داوطلب مرد هستند.

باقری درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر در استان فارس برگزار خواهد شد. 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال۱۴۰۲ ، در  ۸ شهرستان استان (شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، کازرون، لار و مرودشت)‌ در حوزه‌های متعددی وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، فنی حرفه‌ای و مرکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

نماینده‌ی سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه