English

مسیرهای ورودی کوهستان‌های تهران تا شنبه مسدود شدند

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران مسیرهای ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - ۲۹ بهمن مسدود است.

مسیرهای ورودی کوهستان‌های تهران تا شنبه مسدود شدند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیرهای ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه ۲۹ بهمن خبر داد.

پدارم قودجانی گفت:  باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و بارش برف قابل توجه چند روز اخیر در استان تهران و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران مسیرهای ورودی مبادی کوهستان مسدود است و از مردم می‌خواهیم که از هرگونه فعالیت‌های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنند.

وی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته، مبادی ورودی کوهستان از کلیه مسیرهای ورودی خصوصا مسیرهای مخاطره آمیز و مسدود شده مبادی کوهستان از جمله داراباد (مسیر اصلی و مسیر مدرسه سبز)-پارک جمشیدیه -گلاب‌دره- دربند - توچال - درکه- مسیر فرحزاد- مسیر حصارک- مشیر قله چین کلاغ ( سعادت آباد)- مسیر واریش( پهنه حصار و ...) مسدود می باشد و از مردم می خواهیم که در ایام یاد شده از صعود به ارتفاعات خود داری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه