English

معاون پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی

سامانه بارشی عصر امروز (سه شنبه) وارد استان مرکزی شد

معاون پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه بارشی جدید عصر امروز (سه‌شنبه) وارد این استان شد.

سامانه بارشی عصر امروز (سه شنبه) وارد استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، رضا مرادی افزود: بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌بینی نشان می‌دهد سامانه بارشی از عصر امروز (سه‌شنبه) از نوار جنوب فعالیت خود را در استان مرکزی آغاز می‌کند و تا اواخر وقت بتدریج سایر مناطق نیز تحت تاثیر فعالیت بارشی این سامانه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی تا چهارشنبه شب در برخی از ساعات موجب بارش برف و در مناطق گرمتر برف و باران و گاهی وزش باد می‌شود.

معاون پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: به دلیل افزایش سرعت باد در مناطق مستعد و کوهستانی احتمال کولاک برف در برخی از ساعات دور از انتظار نیست.

مرادی اظهار داشت: با عبور سامانه بارشی از فردا شب (چهارشنبه)، دمای هوا روند کاهشی دارد و این شرایط دمایی تا اوایل هفته آینده تداوم دارد.

وی عنوان کرد: در روز پنجشنبه سرعت وزش باد در استان مرکزی شدید است که به دلیل پوشش برف روی زمین در برخی مناطق مستعد و کوهستانی می‌تواند منجر به کولاک برف شود.

معاون پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: به دلیل وجود رطوبت کافی و سرمای هوا، حداقل طی سه روز آینده پدیده مه در مناطق مستعد موجب کاهش دید افقی در برخی ساعات بویژه ساعات سرد شبانه‌روز می‌شود.

111 و 6 دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه