English

سردار رادان:

دشمن هیچ گاه فکر امتحان ایران و نیرهای مسلح به سرش نزند

فرمانده کل انتظامی کشور به دشمنان هشدار داد: هیچ گاه کشور و نیروهای مسلح ایران را آزمایش نکنند چرا که پشیمانی آنها حتمی است.

دشمن هیچ گاه فکر امتحان ایران و نیرهای مسلح به سرش نزند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: امروز روزی است که مردم علاقه خود را به نظام و به نوعی همه نیروهای مسلح و از جمله کارکنان فراجا نشان دادند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد، افزود: همکاران انتظامی کنار مردم، امنیت به عنوان بستر پیشرفت جامعه تامین خواهند کرد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان مقابل ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: مشاهده می‌کنیم که خیل عظیمی از مردم از اقشار مختلف برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) و رهبری در این روز حضور پررنگی دارند.

وی افزود: مردم با این حضور پرشور و شکوه بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و رهبری تجدید میثاق و ثابت کردند که پای این انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده اند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به وحدت مردم تاکید کرد: استکبار و ابرقدرت‌ها این حضور میلیونی و باشکوه را ببینند و بدانند که ما تا پای جان پای انقلاب و ارزش های خود ایستاده ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

سردار رادان در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه توصیه ای به کشورهایی که برای ایران خط و نشان می‌کشند دارید و گفت: توصیه من به این کشورها این است که هیچ گاه کشور و نیروهای مسلح ما را آزمایش نکنند چراکه قطعا با آمادگی‌هایی که در نیروهای مسلح ما وجود دارد پشیمانی آنها حتمی است.

وی حضور کارکنان انتظامی را امنیت ساز عنوان کرد و افزود: امنیت مقدمه هر کاری است و کارکنان انتظامی نیز با جان و دل در این مسیر انجام وظیفه می‌کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه