English

رسانه‌های عربی امروز از جشن مردمی ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی گفتند

رسانه های عربی و منطقه ای در ساعات اخیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و حضور گسترده مردم ایران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را بازتاب دادند.

رسانه‌های عربی امروز از جشن مردمی ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی گفتند

به گزارش خبرگزاری موج، برگزاری برگزاری مراسم جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم ایران در نقاط مختلف کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی و منطقه‌ای داشته است.

شبکه المسیره یمن با انتشار دو گزارش این رخداد را پوشش داده و گزارش کرد: مردم ایران از صبح امروز شنبه برای برگزاری مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طور گسترده خیابان‌ها آمدند.

المسیره گزارش داد که این راهپیمایی در تهران و همه استان‌های ایران با حضور گسترده مردمی برگزار شده است.

این شبکه یمنی در ادامه گزارش خود از حضور میلیونی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داده و تصاویری از حضور رئیس جمهوری در بین راهپیمایان منتشر کرده است.

 

راهپیمایی مردم ایران در بیش از ۱۴۰۰ شهر در جشن ۴۴ سالگی انقلاب

وبگاه لبنانی العهد در گزارشی ضمن بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گزارش داد: مردم ایران در بیش از ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا در نقاط مختلف این کشور مراسم جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کردند.

 

حضور گسترده مردم ایران در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی

شبکه المیادین در گزارشی اعلام کرد: مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی امروز، مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کردند.

در این گزارش المیادین به نمایش برخی دستاوردهای موشکی ایران، از جمله موشک عماد در مسیرهای راهپیمایی اشاره کرده است.

این شبکه گزارش داد که راهپیمایی مردم در شهر تهران مسیری ممتد را به طول ۱۲ کیلومتر تشکیل داده است.

خبرنگار المیادین نیز در گزارشی زنده اعلام کرد: راهپیمایان در کردستان شعارهایی با مضمون «اتحاد شیعه و سنی در حمایت از ایران اسلامی» و «کردستان قهرمان پیرو رهبر انقلاب» سر داده‌اند.

 

گزارش تصویری روسیا الیوم از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

وبگاه روسیا الیوم ضمن انتشار تصاویری از راهپیمایی امروز مردم ایران، نوشت: مردم ایران در راهپیمایی‌های گسترده‌ای در تهران و دیگر استان‌های این کشور به خیابان‌ها آمدند تا در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی مشارکت کنند.

روسیا الیوم در ادامه ضمن انتشار تصاویری از حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی امروز، به نمایش دستاوردهای موشکی ایران از جمله موشک‌های سجیل و عماد، پهپاد شاهد ۱۳۶ و مهاجر ۶ و موشک کروز دریایی در حاشیه برگزاری این راهپیمایی اشاره کرده است.

 

راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در گزارشی از مشارکت میلیونی مردم ایران در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

در این گزارش آمده است: مردم ایران امروز در راهپیمایی‌های گسترده‌ای در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا به خیابان‌ها آمدند تا بر این مساله تاکید کنند که نسل به نسل به اصول اساسی انقلاب اسلامی پایبندی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه