English

مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان انتقال خون:

اهدا کنندگان برای رفع کمبود گروه‌های خونی منفی تعجیل کنند

مدیرکل دفتر روابط عمومی و جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون ایران از هموطنان برای اهدای خون به ویژه گروه های خونی منفی، دعوت کرد.

اهدا کنندگان برای رفع کمبود گروه‌های خونی منفی تعجیل کنند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل دفتر روابط عمومی و جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون ایران از هموطنان برای اهدای خون به ویژه گروه های خونی منفی، دعوت کرد.

مژده نخلستانی گفت: متأسفانه در سرمای طاقت سوز زمستان، زلزله گریبانگیر مردم خوی شده و صدها تن در این حادثه مصدوم و بی سرپناه شده اند.

وی افزود: گرچه میزان ذخایر خون در استان آذربایجان غربی و کل کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما با توجه به سرمای زمستان و ورود سامانه بارشی جدید به نیمه شمالی کشور، ذخایر خون ممکن است در معرض کاهش قرار گیرد و با توجه به حوادث غیر مترقبه استمرار در اهدای خون و حمایت مردم از بیماران و مجروحان در این روزهای سخت و سرد، مخاطره را برای بیماران و مجروحان خصوصاً در حوادث طبیعی کاهش می‌دهد.

نخلستاتی از شهروندان دعوت کرد با اهدای گروه‌های خونی منفی و AB+ و پلاکت، در هر نقطه از کشور از این بیماران و حادثه دیدگان حمایت کنند تا خون مورد نیاز از طریق شبکه ملی خون رسانی در سطح کشور توزیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه