English

فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر هفته

سخنگوی سازمان انتقال خون عنوان کرد: مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر فعال خواهند بود و امیدواریم مردم عزیز بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری موج، بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در روزهای پیش رو و به علت تعطیلات ایام آخر ماه صفر، انتظار داریم مردم مهربان و نوعدوست ایران به فکر بیماران باشند و برای نجات جان بیماران در مراکز اهدای خون حاضر شوند.

سخنگوی سازمان انتقال خون ادامه داد: در حال حاضر استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان و تهران در شرایطی هستند که برای تامین ذخایر خون، نیاز به مشارکت و اهدای خون بیشتر مردم دارند و در استان های دیگر هم برای حفظ و تامین ذخایر خون، به حضور مردم نیاز است.

وی با اشاره به فروکش کردن موج پنجم شیوع کرونا و همچنین افزایش جراحی ها و میزان مصرف خون و فرآورده های آن، حضور مستمر مردم و جوانان را در جمع داوطلبان اهدای خون ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم در تعطیلات این هفته، مردم برای اهدای خون حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند تا به امید خدا پاسخگوی نیازهای مراکز درمانی سراسر کشور به خون و فرآورده های آن باشیم.

بنابراین گزارش زمان فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر، روی وبگاه سازمان انتقال خون به نشانی WWW.IBTO.IR برای دسترسی داوطلبان اهدای خون بارگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی