English

با دستور دادستان تهران؛

۵۰ بانوی زندانی آزاد شدند و ۴۳۱ نفر به مرخصی رفتند

به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز زن با دستور دادستان تهران، به ۴۳۱ نفر از زنان زندانی استان تهران مرخصی یک هفته‌ای اعطا شد.

۵۰ بانوی زندانی آزاد شدند و ۴۳۱ نفر به مرخصی رفتند

به گزارش خبرگزاری موج، علی صالحی در این باره بیان کرد: پیرو تاکیدات رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی و در راستای تحکیم بنیان خانواده این بانوان زندانی استان تهران با اخذ تأمین مناسب، به مدت یک هفته مرخصی تشویقی گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای تکریم روز زن، مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده که برای آزادی ۵۰ نفر از مادران زندانی تخصیص یافته است.

دادستان تهران با اشاره به جزییات این همیاری، گفت: این مبلغ در جشن گلریزان که با همکاری شورای حل اختلاف ویژه امور زندانیان استان تهران، اداره کل زندان‌های استان تهران و مشارکت شهرداری منطقه ۵، در سالن آمفی‌تئاتر میدان آزادی جشن گلریزان برگزار شده است، جمع آوری شد.

وی افزود: ۲۵۰ سبد کالا، توسط خیرین صلح یاران شورای حل اختلاف ویژه زندانیان استان تهران و مرکز مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان‌های استان تهران بین خانم­‌های سرپرست خانوار و نیازمند زندانی توزیع شد.

صالحی اظهار کرد: استفاده از عفو و سایر نهادهای ارفاقی برای زندانیان در دستور کار قرار گرفته و توسط معاونت امور زندان‌های دادستانی در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه