English

دستگیری ۱۱۹ اخلال‌گر ارزی در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۱۹ متخلفی که اقدام به اختلال در بازار ارزی کرده بودند دستگیر شدند و همچنین ۲۰ نفر از مدیران کانال در فضای مجازی هم با اخذ تعهد و پاک کردن محتویات مجرمانه آزاد شدند.

دستگیری ۱۱۹ اخلال‌گر ارزی در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در نشست خبری گفت: در ۴ روز گذشته با درخواست مسئولان بانک مرکزی، ۲ پلیس پلیس امنیت اقتصادی و فتا اقدامات خود را برای مقابله با اخلالگران ارز در فضای مجازی و حقیقی به اجرا گذاشتند.

وی افزود: این اقدامات تاثیر خوبی در کاهش قیمت ۳ هزارتومنی ارز در بازار غیر رسمی را داشته است. در این عملیات‌ها ۱۱۹ نفر از افراد سابقه‌دار در حوزه اخلالگری ارز که تعهد داده بودند، بازداشت شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این طرح ۴۴۴ هزار واحد ارزی به ارزش ۶ میلیارد تومان ارز از متهمان که در معاملات فردایی، کاغذی و فردایی کشف شد و ۲۰ نفر از این متهمان با هماهنگی‌های لازم قضایی راهی زندان شدند.

سردار رحیمی گفت: پلیس فتا نیز در این طرح ۷۶ کانال و صفحه مجازی که بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده را داشته شناسایی و در این رابطه ۲۰ نفر را احضار کرد که این ۲۰ نفر با اخذ تعهد و پاک کردن محتویات مجرمانه آزاد شدند.

به گفته سردار رحیمی در این خصوص نیز سه صرافی متخلف پلمب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه