English

رئیس پلیس آگاهی فراجا:

۱۸ شرکت هرمی پلمب و ۷۳ متهم دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و هرمی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۸ شرکت هرمی پلمب و ۷۳ متهم دستگیر شدند.

۱۸ شرکت هرمی پلمب و ۷۳ متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قنبری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی، مرحله ششم این طرح با استفاده از امکانات و ظرفیت پلیس های تخصصی به مدت 6 روز از 12 تا 17 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور به مرحله اجراء درآمد.

وی افزود:در این خصوص 73 نفر دستگیر و 7 شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و 11 مکان دسیسه های هرمی پلمب شده است.

سردار قنبری گفت: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان های تهران (20 نفر)، گیلان (17 نفر)، خراسان رضوی (16 نفر)، اصفهان (5 نفر)، کرمانشاه (4 نفر) و البرز (3 نفر) است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت های هرمی با استفاده از شعارها و تبلیغات بازاریابی شبکه ای در حال جذب جوانان هستند اما هیچ کدام از آنها شرکت های بازریابی شبکه ای نبوده و حتی مجوزی در این خصوص فعالیت ندارند.

وی ضمن توصیه به افراد به اینکه به هر شرکتی که از طریق فضای مجازی با عنوان بازاریابی هستند اعتماد نکنید، گفت: امید است شهروندان عزیز به ویژه جوانان تحصیل کرده و جویای کار تجارب تلخ افراد فریب خورده شرکت های هرمی را سرلوحه خود قرار دهند تا زمینه برای سودجویی افراد شیاد و کلاهبردار بسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه