English

شهادت پلیس نیروی انتظامی سیستان بلوچستان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران خبر داد.

شهادت پلیس نیروی انتظامی سیستان بلوچستان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات خبر شهادت مامور نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امروز صبح ماموران انتظامی شهرستان گلشن در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح در محور کله گان به گلشن درگیر و این درگیری که ساعتی طول کشید، قاچاقچیان در اثر اقتدار پلیس زمین گیر و پنج نفر قاچاقچی مسلح دستگیر، ۴۱۰ کیلوگرم تریاک کشف، دو قبضه سلاح کلاشینکف و شش تیغه خشاب و مهمات مربوطه و یکدستگاه بیسیم کشف شد و دو دستگاه خودروی تویوتا از آنان توقیف گردید. متاسفانه بر اثر این درگیری ستوان‌سوم محمد زور بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهید محمد زور، متاهل و دارای فرزند دختر هفت ساله بوده بیان داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران در لباس سبز خدمت به مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اثبات این از جان گذشتگی این است که پلیس در سال‌های اخیر، بیشترین شهید مبارزه با قاچاق مواد مخدر را تقدیم کرده است و این نشان از خدمت مخلصانه مأموران انتظامی در کشور و استان دارد .

سردار قنبری در پایان خاطرنشان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده محترم شهید و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه