English

بسته خبری های انتظامی ۸ تیرماه؛

کاربر متقلب به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی "فسا" گفت: کاربری که با ترفند در فضای مجازی قصد فریب کادر مدرسه و تقلب در امتحانات پایانی را داشت توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی، احضار و روانه دادسرا شد.

کاربر متقلب به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ "محمدهاشم قسام" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش حراست اداره آموزش و پرورش مبنی بر ارسال پیامی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به یکی از دبیران مدارس با قصد تقلب در امتحان پایانی، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کاربر با جعل هویت مدیر دبیرستان در فضای مجازی، به یکی از معلمان پیام فرستاده و ارسال سوالات امتحانات پایانی را از همان طریق درخواست کرده است.

فرمانده انتظامی "فسا" ادامه داد: افسران پلیس فتا موفق شدند با اقدامات تخصصی کاربر متخلف که تمامی تلاش خود را برای فاش نشدن هویتش به کار گرفته بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند. 

سرهنگ "قسام" با بیان اینکه کاربر متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: استفاده صحیح از فرصت‌های فضای مجازی و همچنین حفظ هوشیاری به هنگام استفاده از این تکنولوژی همواره مورد تاکید است.

4 هزار قطعه بلدرچین غیرمجاز کشف شد

فرمانده انتظامی "اقلید" گفت: کامیون حامل 4 هزار قطعه بلدرچین که غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بود توقیف شد.

سرهنگ "مراد صارمی" ، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی اقلید حین گشت‌زنی و کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه  کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو 4 هزار قطعه بلدرچین زنده که غیرمجاز و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی بود را کشف کردند.

سرهنگ "صارمی" با بیان اینکه ارزش بلدرچین‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان 700 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در "لارستان"

فرمانده انتظامی "لارستان" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی اجرا شد.

سرهنگ"سیدمحمد یوسفی"، بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاق کالا و ارز با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی خود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت اجرا کردند.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: کشف 4 کیلو و 900 گرم تریاک و دستگیری 4 نفر، 20 راس احشام سرقتی و 35 راس احشام قاچاق، 189 ثوب پوشاک، 14 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق، 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق، کشف 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی دستگیری سارق و اموال سرقتی، توقیف 28 دستگاه خودرو و21دستگاه موتور سیکلت متخلف و دستگیری 16 نفر متهم  از دستاوردهای این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: کارشناسان ارزش احشام و کالاهای قاچاق را 3 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ "یوسفی" با تقدیر از تعامل و همراهی مردم در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اجری این طرح‌ها افزایش امنیت و آسایش و آرامش شهروندان است و موفقیت پلیس در این خصوص حاصل همکاری صمیمانه مردم فهیم است و ان‌شاالله با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محلات جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه