English

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر:

به ۳۳۰۰ متاثر از برف، کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان امدادرسانی شد

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در سوانح جوی کشور گفت: در سه روز گذشته به بیش از ۳۳۰۰ هموطن متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان کشور امدادرسانی شده است.

به ۳۳۰۰ متاثر از برف، کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان امدادرسانی شد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات ابراز داشت: از روز پنجم تا ساعت ۶ صبح امروز هشتم دی‌ماه، عملیات امداد و نجات در حوادث جوی ۱۲ استان شامل ۲۳ شهرستان و ۳۷ منطقه کشور که متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی بودند انجام شد و در جریان آن امدادگران توانستند به ۳۳۴۴ هموطن حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

ولی پور افزود: در سه روز گذشته ۸۳ حادثه‌دیده اسکان اضطراری داده شدند و همچنین ۱۸ نفر به منطقه امن و یک نفر به مرکز درمانی منتقل شد.

به گفته رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر در این باره زمانی ۲۰۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در قالب ۵۵ تیم امدادی در حال خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان بودند و ۳۳ خودرو را از برف رهاسازی کرده و آبگرفتگی در ۱۰ واحد مسکونی را نیز تخلیه کردند.

ولی پور از توزیع ۱۷ دستگاه چادر در بین حادثه دیدگان خبر داد و افزود: در این روز‌ها ۴ هزار و ۷۷۲ کیلوگرم نایلون، ۱۰۹ تخته پتو، ۱۰۰ تخته موکت، ۳۸ شعله والور، ۱۶۰ بسته غذایی، ۸۰کیلوگرم برنج، ۲۱۱ قوطی کنسروجات میان متاثرین توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه