English

زاکانی:

تهران هویت ثانوی ندارد/ مدیریت شهری خود را خادم مردم می داند

شهردار تهران تصریح کرد: تهران به جز هویت پایتختی هویت ثانوی مانند برخی از شهرستان ها ندارد، در واقع تهران نیازمند خلق هویت های موثراست که یکی از این هویت ها هویت فناورانه است. در واقع به دلیل وجود دانشگاه های مختلف در تهران تسهیل هویت فناورانه در شهرجدی است.

تهران هویت ثانوی ندارد/ مدیریت شهری خود را خادم مردم می داند

به گزارش خبرنگار اجتماعی‌ خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه هجدهمین شنبه های امید وافتخار و در مراسم افتتاح فاز نخست موزه صنعت سیمان کشور گفت: به عنوان فرزند ری بسیار خشنودم که در شهرری این گام بلند را در جهترونمایی از یک اثر موثر در گذشته و حال شهر تهران برداشتیم.

وی با بیان اینکه به تبع تعلق خاصی به این مجموعه دارم و پدرم کارگر این کارخانه بود این کارخانه خاطرات زیادی را برای من تداعیمی کند.

شهردار تهران با بیان اینکه ما امروز هم از موزه صنعت رونمایی اولیه کردیم و هم امکانات جانبی این موزه را به حوزه نوآوری رساندیم تصریح کرد: تهران به جز هویت پایتختی هویت ثانوی مانند برخی از شهرستان ها ندارد، در واقع تهران نیازمند خلق هویت های موثراست که یکی از این هویت ها هویت فناورانه است. در واقع به دلیل وجود دانشگاه های مختلف در تهران تسهیل هویت فناورانه در شهرجدی است.

زاکانی افزود: به همین علت باید به این زیرساخت ها توجه ویژه کنیم، لذا مبتنی بر این نگاه شورا و شهرداری تهران همت میکند تا این هویت های متنوع را خلق کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری خود را خادم می داند گفت: خشنودم‌ که این اتفاق بزرگ در شهرری رقم خورد و اکنون ما این مسیر راهموار میبینیم.

شهرداری تهران اظهار داشت: طرحی از سوم دی تا سیزدهم دی ماه در مجموعه مدیریت شهری کلید خورده است تا شهروندان شهرطرح های موجود را اولویت بندی و اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه