English

واکنش محمدخانی به عدم حضور شهردار تهران برای دومین شنبه امید و افتخار

محمدخانی در واکنش به عدم حضور شهردار تهران برای دومین شنبه امید و افتخار گفت: رئیس مجمع کلانشهرهای کشور هستند و در حقیقت نماینده شهرداری‌های کشور در هیات دولت محسوب می‌شوند برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها در جلسه هیات دولت برای بررسی بودجه سال آینده حضور پیدا کرده‌اند.

واکنش محمدخانی به عدم حضور شهردار تهران برای دومین شنبه امید و افتخار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران، در تشریح علت عدم حضور شهردار تهران برای دومین شنبه امید و افتخار گفت: شهردار تهران امروز در جلسه جمع‌بندی بودجه سال 1402 در دولت حضور پیدا کردند  و بی تردید آقای زاکانی همانطور که در 15 شنبه افتخار و امید قبلی حضور مستمر داشتند برگزاری شنبه‌های افتخار و امید برایشان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدخانی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه شهردار تهران رئیس مجمع کلانشهرهای کشور هستند و در حقیقت نماینده شهرداری‌های کشور در هیات دولت محسوب می‌شوند برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها در جلسه هیات دولت برای بررسی بودجه سال آینده حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: یکی از مباحث مهم در بررسی بودجه موضوع مربوط به شهرداری‌ها و مباحثی همچون حمل و نقل و آلودگی هوا است. لذا شهردار تهران خود را موظف به شرکت در این جلسات می‌داند. بر همین اساس امروز نیز قصد داشتم به محض اتمام جلسه بررسی بودجه در شنبه افتخار و امید حضور پیدا کنند که این امر با توجه به طولانی شدن جلسه محقق نشد.

 

بیشتر بخوانید:

رونق گردشگری نیازمند ابزارهای جاذبه آفرین است/ شهردار تهران غایب اصلی مراسم!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه