English

وزیر آموزش و پرورش :

ساختار جدید تربیت سیاسی و اجتماعی در آموزش و پرورش شکل خواهد گرفت

وزیر آموزش و پرورش گفت: در شکل‌گیری ساختار برای تربیت نسلی با نگرش سیاسی و اجتماعی نیرویی اضافه نمی‌شود بلکه این مسئله راهبردی که موضوعی اساسی است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ساختار جدید تربیت سیاسی و اجتماعی در آموزش و پرورش شکل خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف نوری در مورد برنامه وزارت آموزش و پرورش جهت آسیب‌شناسی در نحوه مواجه دانش آموزان نوجوانان با مسائل سیاسی گفت: در دوره‌های قبل یک اداره کل تربیتی و سیاسی در وزارتخانه وجود داشت و جلساتی در این راستا برگزار می‌شد، در حال حاضر باید در اندیشه شکل‌گیری چنین ساختاری باشیم.

وی با اشاره به جزئیات شکل‌گیری این ساختار در وزارتخانه تاکید کرد: در شکل‌گیری این ساختار نیرویی اضافه نمی‌شود بلکه این مسئله راهبردی که موضوعی اساسی است، مورد بررسی قرار می‌گیرد. در خصوص این مسئله مذاکراتی با معاونت پرورشی داشتیم و همچنین از کارشناسان و افراد صاحب نظر برای تحقق آن، حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه یادآورشد: ساعات تربیت سیاسی و اجتماعی یکی از زمان‌های آموزش در مدارس است، به اعتقاد من باید در راستای این مسئله با توجه به زیست بوم و شرایط جدیدی که ایجاد شده، اقداماتی صورت پذیرد.

وی درخصوص اتخاذ تصمیماتی از طرف وزارتخانه برای تبیین مسائل سیاسی میان نوجوانان خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری ساختار عنوان شده، بی‌تردید وزارتخانه تصمیم و برنامه‌ای برای تبیین مسائل سیاسی میان نوجوانان خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه