English

یوسف نوری:

رتبه بندی معلمان در دست اقدام می باشد و در مراحل پایانی است

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در حوزه منابع انسانی با تلاش جهادی بزودی به نقطه‌ای خواهیم رسید که کمبود معلم نداشته باشیم و رتبه بندی معلمان در دست اقدام می باشد و در مراحل پایانی است.

رتبه بندی معلمان در دست اقدام می باشد و در مراحل پایانی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: طرح رتبه بندی معلمان که از مجلس برگشت خورده بود و ده ایراد به آن گرفته شده بود پس از رفع ۹ ایراد آن و ارجاع یک ایراد به کمیسیون تخصصی درمراحل پایانی خود قرار دارد.

نوری این سخنان را در شورای اداری گلبهار اظهار کرد و ادامه داد: طرح مدارس اجتماع محور همچون هنرستان سردارشهید سلیمانی گلبهار میتواند اشتغال کاذب و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی با تلاش جهادی بزودی به نقطه‌ای خواهیم رسید که کمبود معلم نداشته باشیم و رتبه بندی معلمان در دست اقدام می باشد و در مراحل پایانی است.

شایان ذکر است که: در پایان سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش دبیرستان خیرساز ۳۰ کلاسه مرحوم زاهدی گلمکان افتتاح و پس از تجهیز در سال تحصیلی جدید جهت استفاده دانش آموزان به بهره برداری می‌رسد.

همچنین وزیر آموزش وپرورش قبل ازحضور در گلبهار، با حضور در چناران از چندین طرح دردست اجرا در حوزه آموزش و پرورش بازدید بعمل آورده و دستورات لازم را در جهت تسریع در روند آماده سازی این طرح‌ها صادر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه