English

دادستان خرم آباد:

سیستم قضایی با مقصران آتش زدن مسجد امام هادی (ع) خرم آباد به شدت برخورد می‌کند

دادستان خرم آباد گفت: بامداد جمعه تعدادی منافق با پرتاب کوکتل مولوتوف به مسجد امام هادی(ع) در خرم‌آباد حمله کرده و موجب آتش سوزی در مسجد شدند.

سیستم قضایی با مقصران آتش زدن مسجد امام هادی (ع) خرم آباد به شدت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش شاهون‌وند، دادستان خرم آباد با اشاره به حمله شب گذشته منافقین به مسجد امام هادی(ع) این شهرستان، گفت: بامداد امروز عوامل منافقین به مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد حمله کرده و ضمن شکستن کتیبه‌ها و شیشه‌ها و خسارت به مسجد، با پرتاب کوکتل مولوتوف به داخل مسجد اقدام به آتش زدن پرچم‌های عزای حضرت فاطمه(س) کردند.

وی با بیان این مطلب که در این حمله به بخش‌هایی از مسجد آسیب رسید و پارچه‌های عزای حضرت زهرا(س) در آتش منافقان سوختند خاطرنشان کرد: معاندین با اهداف شوم خود اقدام به فریب جوانان می‌کنند که حادثه بامداد امروز نیز توسط چند نفر اتفاق افتاده که موضوع در حال پیگیری است.

دادستان خرم‌آباد با بیان اینکه دستورات لازم جهت بررسی ابعاد حادثه و شناسایی عوامل جسارت به مسجد امام هادی(ع) صادر شده، افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی نیز به محض اطلاع از حادثه ورود کردند.

شاهون‌وند بیان داشت: سیستم قضایی به محض دستگیری، بدون شک قاطع با عوامل این حادثه برخورد خواهد کرد و به اشد مجازات می‌رسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه