English

در گفتگو با خبرگزاری موج؛

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر به ابهام در وضعیت ایمنی ساختمان جدید بیمارستان امام خمینی واکنش نشان داد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص ابهام در وضعیت ایمنی ساختمان جدید در مجتمع بیمارستان امام خمینی افزود: در خصوص پرونده بیمارستان امام خمینی (ره) نیز باید بگویم وقتی پرونده ای به شهرداری وارد می شود و پروانه را دریافت می کند یعنی تمام اصول ایمنی در آن لحاظ شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر به ابهام در وضعیت ایمنی ساختمان جدید بیمارستان امام خمینی واکنش نشان داد

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص عدم ایمنی در برخی از نماهای ساختمان ها در سطح شهر تهران و تذکر مکرر آتش نشانی نسبت به این موضوع به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج گفت: یکی از وظایف کمیته نما نظارت بر رعایت اصول لازم در مبحث نمای ساختمان ها است؛ در واقع کمیته نما هم در بحث نماهای خطا آفرین هم در مقوله هدر رفت انرژی ورود می کند.

وی درخصوص ابهام در وضعیت ایمنی ساختمان جدید در مجتمع بیمارستان امام خمینی افزود: در خصوص پرونده بیمارستان امام خمینی (ره) نیز باید بگویم وقتی پرونده ای به شهرداری وارد می شود و پروانه را دریافت می کند یعنی تمام اصول ایمنی در آن لحاظ شده است.

گفتنی است، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به ایمنی ساختمانی جدید در مجتمع درمانی امام خمینی (ره) هشدار داد و از وزارت بهداشت و مسئولان این مجتمع خواست تا شرایط بازدید آتش نشانی از این ساختمان را فراهم کنند.

 

کمیته نما چه می کند؟

 

کمیسیونی است که طبق تفاهم نامه ای بین سازمان نظام مهندسی و معانت شهرسازی و معماری، در جهت ارزیابی وبررسی و همچنین تأیید نمای ساختمان ها پیش از اجرا در سطح شهر تشکیل شده است را کمیته نما می نامند. این کمیسیون زیر نظر شهرداری فعالیت میکند. محل اسقرار کمیته های نما در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری می باشد.با توجه به اجباری شدن تاییده نما در کمیته و ارائه طرح نما در مرحله صدور جواز بایستی مواردی جهت طراحی نماهایی که مورد تأیید شهرداری در مناطق مختلف قرار گیرند، ارائه گردد.پس قبل از اجرای نما حتما اقدام به تهیه فرم کمیته کنید و سپس تاییده نما خود را در کمیته نما شهرداری بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه