English

قدرت الله محمدی خبر داد؛

استقرار آتش نشانان زن در ایستگاه ۷۷ آتش نشانی تهران/ پهپادهای اطفای حریق به کمک آتش نشانان می آیند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص لزوم استفاده از پهپادهای اطفای حریق در عملیات ها می گوید: با تعدادی از شرکت های دانش بنیان مذاکراتی انجام شده و درصورتی که مطالبات مورد نظر ما در این پهپادها لحاظ شود پهپادهای اطفای حریق به مرحله تولید و اجرا می رسد.

استقرار آتش نشانان زن در ایستگاه ۷۷ آتش نشانی تهران/ پهپادهای اطفای حریق به کمک آتش نشانان می آیند

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درخصوص آخرین وضعیت جذب 16 آتش نشان زن در پایتخت اعلام کرد: در حال حاضر آتش نشانان زن برای گذراندن دوره های عملیاتی و تخصصی در مرکز آموزش صالح آباد حضور دارند و انشاالله تا یکی دوماه آینده در ایستگاه 77 آتش نشانی تهران مستقر خواهند شد.

وی در این باره افزود: در ایستگاه 77 آتش نشانی در جوار ساختمان آقایان محلی برای اسکان 16 آتش نشان جذب شده در نظر گرفته شده و قرار است پس از طی کردن دوره های عملیاتی این آتش نشانان به صورت سه شیفته در این ایستگاه مشغول به کار شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی درخصوص نحوه فعالیت این آتش نشانان مطرح کرد: تا زمان کسب مهارت، تجربه و تخصص این آتش نشانان در برخی از عملیات ها حضور می یابند اما به مرور و پس از کسب مهارت های لازم، به مراتب در عملیات های تخصصی تر شرکت می کنند.

آتش نشانان زن

 

وی از استقبال بسیار بالای بانوان خبر داد و افزود: پس از اعلام فراخوان های سراسری در دوره اول، 800 نفر از بانوان اعلام آمادگی کردند اما پس از نتیجه آزمون اخذ شده که توسط سازمان سنجش برگزار شد و تست های ورزشی، در نهایت 16 نفر جذب سازمان آتش نشانی تهران شدند.

محمدی شرط پذیرش مجدد بانوان در آتش نشانی تهران را منوط به عملکرد این 16 نفر دانست و گفت: اگر عملکرد این گروه از آتش نشانان مطلوب و مورد تایید سازمان باشد مجدد برای جذب بانوان در سازمان آتش نشانی تهران اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی درخصوص لزوم استفاده از پهپادهای اطفای حریق در عملیات ها می گوید: با تعدادی از شرکت های دانش بنیان مذاکراتی انجام شده و درصورتی که مطالبات مورد نظر ما در این پهپادها لحاظ شود پهپادهای اطفای حریق به مرحله تولید و اجرا می رسد و این پهپادها در برخی از عملیات ها به کمک نیروهای آتش نشان می آیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه