English

نحوه ثبت نام در سامانه سپند مدارس

والدینی که قصد ثبت نام در سایت هوشمند سرویس مدارس تهران را دارند می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

نحوه ثبت نام در سامانه سپند مدارس

به گزارش خبرگزاری موج ، یکی از مهم ترین دغدغه های هر خانواده ای نحوه رفت و آمد فرزندشان به مدرسه می باشد. معمولا والدینی که مسیر مدرسه تا خانه شان نسبتا زیاد است، اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه دانش آموزی می کنند. سازمان آموزش و پرورش برای حفظ امنیت دانش آموزان در سرویس های حمل و نقل، سامانه ای را در نظر گرفته تا والدین با ورود به آن سامانه و ثبت نام در بخش مدارس آن می توانند از جزئیات دقیق رفت و آمد فرزندشان مطلع شوند.

سامانه سپند مدارس، همان سایتی است که والدین با ثبت نام رایگان در آن می توانند از انواع خدمات ارائه شده برای حمل و نقل دانش آموزان استفاده نمایند. در این سامانه می توان از مکان دقیق دانش آموز مطلع شد و در صورت لزوم برای راننده پیام فرستاد. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی بیشتر با سایت حمل و نقل دانش آموزی، به معرفی سامانه سپند مدارس به نشانی irtusepand.ir بپردازیم.

 

ورود به سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

اغلب والدینی که مسافت خانه تا مدرسه فرزندانشان از هم زیاد است با این دغدغه رو به رو هستند که چگونه فرزند خود را به مدرسه رسانده و یا به خانه بازگردانند؟ معمولا والدینی که شاغل نبوده خود مسئولیت حمل و نقل دانش آموزان را بر عهده می گیرند، اما والدینی که این امکان برایشان فراهم نیست به دنبال سرویس مدرسه بوده تا فرزندانشان در امنیت کامل به مدرسه رسانده و بازگردانده شوند.

در راستای حفظ آرامش والدین و امنیت دانش آموزان، سامانه ای به نام سامانه سپند مدارس برای سهولت حمل و نقل دانش آموزان ایجاد شده که والدین با ثبت نام در آن سامانه می توانند از سرویس های مختلف مدارس مطلع شده و در سرویس مورد نظر خود ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است که در سال اخیر آموزش پیش دبستانی در منزل و تعطیلی مدارس استفاده از سرویس مدارس را کاهش داده بود.

 

برای ورود به سامانه سپند مدارس کلیک کنید

 

برای ثبت نام در سامانه سپند مدارس می بایست به سایت irtusepand.ir مراجعه کرده و پس از ایجاد کاربری و ثبت شماره موبایل خود، به دریافت خدمات حمل و نقل دانش آموزی بپردازید. برای دسترسی راحت تر والدین به این سامانه، لینک ورود به سایت سپند مدارس را در بخش زیر قرار داده ایم.

والدینی که قصد ثبت نام در سایت هوشمند سرویس مدارس تهران را دارند می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

 

نحوه ثبت نام در سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

ثبت نام در سایت سپند مدارس رایگان بوده و والدین تنها با وارد کردن شماره همراه خود و ایجاد پورتال کاربری برای خود، می توانند درخواست خود را مشخص و راننده مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای آشنایی بیشتر در خصوص ثبت نام در سامانه حمل و نقل دانش آموزی به ارائه راهنمای تصویری مراحل آن می پردازیم.

 

ابتدا نشانی irtusepand.ir را در گوگل سرچ کرده تا صفحه زیر برای شما به نمایش درآید.

 

1619502392_سپند1

حال باید برای ایجاد کاربری جدید، مشخصات خود از جمله کدملی و کلمه عبوری را که مد نظر دارید وارد کرده و روی گزینه ایجاد کاربری در سپند کلیک کنید.

1619502469_سپند2

در این مرحله کدی به شماره موبایل شما ارسال می شود که می بایست آن را در فیلد مربوطه وارد نمایید.

 

1619502499_سپند3

 

پس از ثبت نام می توانید تصویر زیر را مشاهده نمایید. با توجه به درخواست خود، بر روی گزینه مورد نظر کلیک کرده و سرویس مدرسه دلخواه خود را انتخاب کنید.

1619502530_سپند4

 

والدین توجه داشته باشند، پیش از آغاز سال تحصیلی می بایست به سفارش کتاب های درسی از سایت irtextbook.ir بپردازند. 

 

امکانات سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

سامانه سپند علاوه بر ثبت نام والدین دانش آموزان، به ثبت نام رانندگان و همچنین مدارسی که قصد دریافت خدمات سپند را دارند، نیز می پردازد. از این رو هر یک از کاربران می بایست برای ثبت نام خود طبق مراحل زیر عمل نمایند.

 

ثبت نام رانندگان در سامانه سپند مدارس

از آنجایی که سامانه سپند مدارس وظیفه حمل و نقل دانش آموزان را بر عهده دارد، نیاز به رانندگانی مطمئن و قابل اعتماد داشته تا بتواند این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد. در این راستا بخشی در این سامانه فعال شده است که رانندگان بتوانند برای ثبت نام خود اقدام نموده و در صورت پذیرش، کد QR دریافت نمایند.

رانندگان می بایست به سایت irtusepand.ir مراجعه کرده و از بخش های مختلف آن بر روی گزینه "رانندگان" کلیک نمایند. سپس مشخصات لازم مانند نوع و مدل خودرو، پلاک و شماره ماشین و سایر اطلاعات این چنینی را تکمیل نمایند. نتایج نیز مدتی پس از تایید اطلاعات در بخش "پیشخوان" سامانه سپند بارگذاری می شود و شما قادر خواهید بود سایر اقدامات را انجام دهید.

 

ثبت نام مدارس در سامانه سپند دانش آموزی

مدیران مدارس نیز برای ثبت نام در سامانه سپند دانش آموزی در ابتدا می بایست به آموزش و پرورش محل زندگی خود مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. سپس مجددا به سایت irtusepand.ir مراجعه کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهند.

مدتی پس از ثبت نام در سامانه سپند، اطلاعات به دست کارشناسان اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش رسیده و در صورت تایید، مدیر مدرسه می تواند دانش آوزان خود را برای دریافت سرویس مدرسه از طریق سایت سپند یاری نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه