English

سعید حسینی‌‎پور خبر داد؛

اعمال قانون بر ۳۰۰ خودرو غیر مجاز سرویس مدارس در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از اعمال قانون بر 300 خودرو فاقد مجوزهای لازم برای سرویس مدارس در این شهرستان خبر داد.

اعمال قانون بر 300 خودرو غیر مجاز سرویس مدارس در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید حسینی پور رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از بازرسی مشترک واحد نظارت و بازرسی این سازمان و پلیس راهور به همراه نماینده فرماندار بندرعباس از عملکرد سرویس مدارس سطح شهر خبر داد.

وی با تشکر از پلیس راهنمایی و رانندگی و نماینده فرماندار برای حضور و مشارکت در امر مهم بازرسی و نظارت سرویس مدارس، اظهار کرد: حمل ونقل دانش آموزان از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است که تمامی دستگاه‌های مرتبط در این امر مهم باید با ضمن هماهنگی همکاری و تعامل سازنده داشته باشند.

وی در رابطه با بازرسی سرزده از سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان چند مدرسه سطح شهر، گفت: پیش از آغاز فصل مدارس، تذکرات و نکات لازم در رابطه با ثبت خودرو و مشخصات رانندگانی که تمایل به انجام سرویس مدارس دارند، از طریق سامانه سپند و شرکت‌های مشخص شده تاکید که پس از تکمیل مراح ثبت‌نام اقدام به دریافت و نصب برچسب سرویس مدارس کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تاکنون نیمی از سرویس‌های مدارس شهر مورد بازدید قرار گرفته‌اند، افزود: در بازدید انجام شده، وضعیت برچسب سرویس مدارس، مدارک رانندگی و کارت ماشین رانندگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این بازرسی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته، رانندگانی که فاقد مجوز و برچسب سرویس مدارس بودند و به صورت غیر مجاز جابجایی دانش‌آموزان را انجام می‌دادند با همکاری پلیس راهنمایی رانندگی اعمال قانون شدند.

حسینی پور بیان کرد: در این بازدیدها بیش از ۳۰۰ خودرو فاقد مجوزهای لازم برای سرویس مدارس، از سوی پلیس اعمال قانون شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه