English

تلاش پلیس هرمزگان برای دستگیری قاچاقچیان سوخت

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 420 هزارلیتر سوخت قاچاق و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان سوخت خبر داد.

تلاش پلیس هرمزگان برای دستگیری قاچاقچیان سوخت

​به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی از سواحل شهرستان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه با تشکیل چندین اکیپ به صورت نامحسوس در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل چند اکیپ اطلاعاتی و پشتیبانی واحدهای عملیاتی این فرماندهی  و عوامل دریابانی به محل مورد نظر واقع در یک خور در حوزه پاسگاه حسنلگی اعزام شدند.

سردار جعفری تصریح کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد 8 قایق (5 قایق موتور 200 و 3 قایق موتور 85) حضور دارند که سرنشینان آنها با مشاهده مأموران با رها کردن قایق های خود از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: در بازرسی از قایق ها مشخص شد که تمامی آنها دارای مشک ماری حاوی سوخت قاچاق می باشند که جمعا 420 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این8 قایق کشف و با توجه به شناسایی قاچاقچیان، تلاش پلیس جهت دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه